Jorå-vision!

Klockan är 20:37.
Nästan en timme sedan Miche stack till jobbet. Till sitt andra jobb för dagen.
Först på Jysk mellan 10 och 16, sen Ungdomens Hus mellan 20 och 24.
Och jag som tänkte gå och köpa chips till schlagern ikväll.
Nu är det bara 20 minuter kvar! Varför är jag världens segaste?

Idag har jag varit hos pappa med Hanna och familjen.
Hanna planterade blommor i pappas balkonglåda, jag och Leo planterade
i två små krukor, och så städade Hanna balkongen, och sen fikade vi i solen!
Sen när Miche kom hem så grillade han & jag hamburgare på balkongen
till middag. Värsta sitta-på-balkongen-dagen idag!



Hmm, om jag cyklar kanske jag hinner?
Fast hur mycket snacks behöver jag - egentligen?
Tjocksmock. Borde typ nöja mig med VATTEN.
Måh. Men det är ju Eurovision.. uähh..

*tycka synd om mig själv*










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0