"Ny" bil & tvättid!

Miche ringde upp en kille som hade en bilannons på Blocket igår kväll,
blev först på plats, och det slutade med att han köpte den! Trevligt!
Det är en vit Mitsubishi Carisma från 98 (inte snyggaste färgen kanske,
men det kan ju åtgärdas..
), och den gick på 15.500:-. Han hämtar den ikväll.
Spännande! Nästan 2 veckor har gått utan bil och jag har verkligen lidit. Haha.

Nu är jag mitt uppe i en tvättid som slutar om en timme cirka,
Vänner är på TV och jag börjar bli lunchhungrig.
Klockan 17 slutar Miche, då ska han hämta bilen, sen hämta mig,
sen åker vi en sväng, bl.a till Hanna som vill bjuda på en kopp kaffe.
Sen ska Miche repa mellan 18 och 20, och sen ska vi åka till Elin & Herman.
Fast det vet inte Miche än. I'll tell him when he gets home.
Vi måste ju visa bilen! Plus att jag ska låna ut lite nitbälten and stuff till en
av Elins arbetskamrater som ska åka på Bandit Boat imorgon. Tadaa.
I have nice things. (...och skulle gärna cruisa med Bandit Boat myself...)

Nä, nu vill jag ha lunch.
Det lär ju inte bli mer avancerat än typ ravioli.
But I lovez the ravioliz.












Postat av: Carro

Kul med bil :D Awh...tvättid..borde..jag..boka..ja..:P

2009-05-20 @ 06:14:57
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: frida

gud vad fina ögon du har! Jag har alltid velat ha stora ögon, alla i min släkt utom jag har superrådjursögon. haha suck.

2009-05-29 @ 19:20:25
URL: http://fridaaljung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0