Om jag ändå orkade...

...blogga oftare. Uppdatera med bilder. (både här och på bilddagboken)
Städa. Träna. Slänga saker. Rita & måla. Kontakta vänner och umgås.
Om jag ändå orkade!

Men det gör jag inte.



Klockan är 16:11. Jag gick upp kl 12.
Under 4 timmar har jag lyckats åstadkomma:
♥ frukost
♥ duschning
♥ sminkning

and nothing more.
Skulle cykla ner på stan strax innan 18 för att hinna posta arbetsgivarintyget
i gamla jobbets brevlåda, samt hinna träffa Cia och ha sällskap upp till kören.
Elin ringde nyss och frågade om jag ville hänga med och käka innan.
Yes I do! Så nu slipper jag cykla, och behöver inte laga mat. Woop woop.
Och så hämtar vi Cia på vägen så slipper hon också gå! Alla vinner!
Och jag får stå ut med att vara hungrig i typ en halvtimme till.
Har slitit och dragit för att få på mig mina nytvättade tighta svarta jeans,
och kombinerar dem med inbyggd badring som hänger över byxkanten.
Fabulous! Ett stoooort linne på det, and we're done with clothing.



Postat av: Hemlis

Vet du? Jag har gått upp 30! kilo. Vågen mäter 90. Helt jättekonstigt då jag inte alls ser ut att väga så mycket, I'm sad. Jag tycker inte att du är tjock i alla fall, du är vacker och fin! Puss&Kram / I think you know who om du kollar ip:t, men hade ingen lust att skriva mitt namn i samband med tjockisvikten. Jag ska i alla fall gå ner dom där 30 kilorna (phu). Kan du flytta hit så kan vi träna lite tillsammans? =) Mycket roligare då juuu!

2009-05-14 @ 18:05:07
Postat av: Ida

Hej Hemlis, jag ser inget IP så jag har faktiskt ingen aning om vem du är - men det spelar ingen roll ; ) Ja 30 kilo är ju en hel del.. det som är så svårt att gå ner i vikt.. och så lätt att gå upp.. Jag gick upp 7 kilo förra året och tycker det känns som onödigt mycket, och är fast beslutsam i att gå ner! Nu är det ju "bara" 6-7 kilo ändå men det känns svårt. Buhu. Att jag är arbetslös och äter när jag är uttråkad gör ju inte saken lättare... yes, let's lose all the weight! : )

2009-05-15 @ 00:35:27
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0