Sommar, sol & rosa kjol

Frukost: Korv med bröd.
Så jävla nyttigt! Mwahaha.

Men det var ju rester. Från igår kväll.
Hanna & Daniel var här och grillade på balkongen.
Och Leo och Viggo såklart!
Jag träffade dem alla vid tvåtiden igår, vi gick till Skokanonen tillsammans,
och sen lite godisaffär på det, och sen lite glass på Donken.
Vi satt på uteserveringen och det var sommarväder!! Underbart!
Sen följde de med hem till mig & Miche - som precis kommit från jobbet -
och sen så gick grabbarna och handlade medans jag, Hanna & kidsen
satt på en filt på min gård, och Leo röjde på lekplatsen.
Sen blev det korv och vin och öl! Trevlisch trevlisch! Helt spontant.
Strax efter 22 gick de hemåt. Jag & Miche stannade uppe och kollade på
två filmer i rad på trean, först "Accepted" och sen "Tidsmaskinen".
Eller, de andra fick jag kolla klart på själv. Miche skulle upp och jobba..

Nu är han på jobbet och jag sitter här.
Med en korv i magen och en i soffan! Höhö, jag menar såklart katten.
Men hon är en korv. Och hon börjar typ löpa idag. DAMN! *mjau mjau kurr mjau*
Vi har glömt ge henne p-piller. Får be Miche fixa det, han är bäst på att lura
i henne piller. Jag ger upp för lätt.

Idag ska jag göra inget. Gud så tråkigt.
Jag har iaf orkat klä på mig en kjol och en bikiniöverdel.
Hurra! Jag ska ta hand om tvätten, och Hanna lockar med två sorters paj.
Vi får väl se vart det här leder....


Postat av: Philip

Bilder. Yo! :)

2009-05-04 @ 02:04:53
Postat av: Ida

Bilder! KNOW!

2009-05-04 @ 12:44:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0