Ge mig ett T!

Tisdag... tees-dahg.. mitt liv känns fortfarande ganska hopplöst.
Och jag känner mig ganska tråkig och ful.
Tråkig och trött. Och tjock.
T gånger tre.
Och tisdag.
Fyra.
Undrar hur jag ser ut när folk ser mig.
Folk tror jag är snygg och glad. Folk = mina "internetvänner".
Det stämmer ju inte alls. Tänk om de skulle se mig på riktigt.
De hade ju känt sig grundlurade. Jag är ju ful och sur.

-"Du har ju inga påsar under ögonen!"

Men skämtar ni eller.
Jag vet ju att jag har dem.

Åh vad less jag är... jag sover bort hela dagarna känns det som.
Och när man väl vaknar sitter Miche ändå bara på blocket och glor
på bilar och pratar i telefon med typ hela Sverige på en gång
så man knappt får umgås fastän han är ledig. Klockan hann bli
16 innan vi kom utanför dörren. Och då tvingade jag ut honom.
Vi hann gå till Skokanonen och sen till Donken, sen hämtade Elin
mig och så åkte vi till Västerås på sko-jakt!
Fast det var Elin som var på jakt..  Jag var mest på vakt..
Skor blev det dock inga, men det blev mat på Ikea!
Köttbullar till mig & Maja, och... nåt annat till Elin. 

Nu sitter vi här - jag & Miche - och kollar på Schlager-semin.
Spännande, minst sagt.. jag hejar på tjejen från Island som typ var den
enda som kunde sjunga! Bra låt också! Wohoo : ) Och söt var hon. Alla rätt.



Jag har tråkigt.
Tråkigt.
Tråkigt.
Och jag går bara upp upp upp i vikt fastän jag nyligen
var på väg ner ner ner!! Det här är fel!!!
Uähh jag blir så deppig...
Och de ringde imorse från labb och påstod att jag inte varit där -
fastän jag var där i fredags. Heh? Och sen när jag sa att jag varit där,
så sa hon att mina värden var låga.. vilket betyder att jag måste varit där..
Och sen även att jag missat en inbokad tid med min doktor.. vilket är
väldigt konstigt eftersom jag inte hade bokat någon tid med honom..
Men såhär är det ju alltid, missförstånd hit & missförstånd dit. Suck.

Nu gick Sverige till final. Trevligt.

Imorgon ska jag ner till "jobbet" och lämna tillbaka arbetsgivarintyget till chefen för 
komplettering för TREDJE gången... det lär ju dröja länge innan jag får någon a-kassa!!

*gråta*

Jag orkar inte göra så mycket just nu...
Har fått två spelningar inbokade dock, nice med lite pengar
och även att få sjunga - sen kanske det blir en dop-spelning också..
Men annars... väldigt väldigt trött på livet....



Postat av: carro

Åh Ida! Du ska se att det löser sig med akassan, chefen får snabba sig vilket kanske betyder att du måste tjata, men det är de värt..Det är jobbigt när livet strular till sig, gaaah, men du ska se att det blir bra bara du inte ger upp utan kämpar på.. jag tror på dig - alltid!



kramar

2009-05-13 @ 07:22:23
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: S.

det där med att du är ful stämmer ju inte alls. vi är/var ju internetvänner och när vi träffades var du minst lika vacker som på bild om inte vackrare! och du är inte tjock någonstans!

2009-05-13 @ 08:18:01
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Sandrine

Jag tänker inte säga emot dig, för jag har ju som sagt inte träffat dig, men jag tycker att du är vacker. Och det spelar ingen roll om du är ful och sur. Du är vacker Ida, inuti och utanpå. Det är därför jag gillar dig =) Hoppas att det löser sig med a-kassa och skit. ;) Bamsekraam!

2009-05-13 @ 19:20:57
URL: http://sandriine.devote.se
Postat av: Frida

<3

2009-05-17 @ 16:29:55
URL: http://pavlovna.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0