Attacksov, please!

Shubadubadu, dance!
Elin & jag har gjort hela koreografin till öppningsnumret nu, och sen på kvällen
kunde även Hanna komma över efter jobbet och repa in lite. Väntar på svar från
Marcus om vi kan få låna danssalen med speglarna på onsdag för att finslipa lite..

Nu ska jag ta en dusch och sen måste jag SOVA!
För imorgon ska jag upp tidigt, senast kl 8:30! Halleluja, hur ska det gå?
Det är såna här kvällar - innan sånadär mornar - som jag borde ha lite
sömntabletter hemma. Note to self: Meddela detta till sköterskan!

Men godnatt på er då!



"We're your dreamgirls, dreamgirls will never leave you!"
 

Postat av: Ph

Godnatt! :)

2009-11-16 @ 00:19:03
Postat av: Julia

sv: men gud! shit, hur klarade du det?? du måste gått och lagt dig typ sex på kvällen x)

men kolla, jag kom upp ;)

2009-11-16 @ 06:25:11
URL: http://strandjulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0