Åtta:fyrtioåtta.

Jag har varit vaken i exakt arton minuter.
Ungefär arton minuter för länge tycker jag! Gah!
Men jag ska ju på ett superviktigt möte - som jag inte ens förstår varför jag ska på!
Sucksucksucksucksucksucksuck. Dessa myndigheter.

Och nu har jag helt plötsligt börjat sminka mig också.
Ja, med hela alltet! Som jag bestämde mig redan igår att skippa för att få sova längre!
Jahpp, så nu har man bråttom helt plötsligt och borde INTE stå vid datorn.
Sucksucksucksucksucksucksuck. 

Och just det. Fantastiska resultat på viktsidan; nu har jag trillat ner till
vänster om 70-strecket! Så jäkla nice. 69. Det börjar inte på sju.
Okej, jag är långt ifrån nöjd, men det är en helt ny siffra! I missed you, 6!
 


 


Postat av: Miche

I also miss 6

2009-11-16 @ 18:45:53
Postat av: Julia

sv: men shit! tur att du sluta annars hade du ju fan kvaddat, haha ;) själv gnäller man när man går mellan halv nio och halv fyra (a)



haha, tack, men god kväll blir det väl nu ;)

2009-11-16 @ 19:58:05
URL: http://strandjulia.blogg.se/
Postat av: X

Det låter som att det går lite positivare med pengarna, om du pratar om myndigheterna!

2009-11-16 @ 20:53:39
URL: http://onlyx.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0