Chop chop!

Idag har jag.... äh, vem bryr sig.



Sjuka påsar under ögonen idag! Jag har dem ju alltid, men det här..
Det känns som ett skämt. Jag är en dålig karikatyr på mig själv idag!


Var tvungen att byta kläder, fastän jag bara är hemma med katten, jag såg ut som fan!
Hur kan en svart stickad tröja och en svart kjol bli så jävla fel som myskläder?
Hur kan man ge sig själv så jävla mycket ångest så man nästan trillar ur kroppen?
Vad är det för fel? Varför ser jag ut som en fet dvärg? Vad är det för fel på mitt
ansikte? Varför ser det ut som om jag väntar femlingar? Och varför blev den här
bilden extremt suddig? Jo antagligen för att man inte ska se hur illa det är.

Kunde jag hugga av mitt huvud och sätta dit ett nytt hade jag gjort det.
Men då finns det inget kvar av MIG, att sätta fast den nya kroppen på.
Som jag också vill ha.

 

Postat av: Meloonia ♥

Okej, då får du krya på dig helt då ♥ Haha tycker du har jättesöt stil, xD ♥

2009-11-08 @ 18:06:45
URL: http://meloonia.blogg.se/
Postat av: S.

Fet svärg? HAHAHAHH! det var det dummaste jag hört.. Du är hur jävla snygg som helst, jag har alltid avundat ditt utseende, din kropp, ditt ansikte, din stil. Ja, ALLT med dig.

2009-11-08 @ 19:22:42
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0