Dagens paljetter:

Godmorgon!
Alltså den kändes lite mer god, och t.o.m lite mer morgon, än vad den brukar.
För 1) jag gick upp INNAN klockan ringde och 2) jag fick ett paket igen från HM,
med bara en massa bra grejer i! Står dock och överväger skoköpet, har dem på
mig nu, är de verkligen sköna? Snygga är de, kommer de mjukna lite? Antagligen.
Men det är ju synd att lägga 400 spänn på ett par skor om de ska kännas såhär
hårda och nya, alltid. Men nej.. det gör de väl inte? 

Lite ångest för det. Jag vet ju hur det blir:
Om jag behåller dem så kanske jag aldrig använder dem eftersom de inte är sköna,
och om jag skickar tillbaka dem så kommer jag ångra mig och helt plötsligt skulle
jag få användning för dem hela tiden! Och nu måste JAG bestämma hur det ska bli!

    
Klänning från barnavdelningen - 149 spänn! Blev riktigt förvånad & glad att den
hann komma innan showen... nu kanske den kommer till användning redan då!

    
Paljettröja - 49 spänn! Köpte en större storlek för att få det rätta hänget ^^


Stövletter - 399 spänn! Just nu känns de lite mer som "keep" än som "return".
Shit, nu ser jag ut som en HM-katalog hela jag! Jag lovar att jag inte har paljettights till
vardags, det här är enbart i showsyfte ; D Hahaha! 
(observera den diskret turkosa strumpan)
  

Postat av: Fisan

I say keep'em :)

Man kan aldrig ha för många skor.

Jag har massa par jag bara använt en gång men som är hemskt fina att titta på.

Har även några stycken jag aldrig använt.

Men dom gör mig himla glada vaje gång jag öppnar garderobsdörren så därför får dom stanna.



So keep'em shoes I say.



Kärlek

Fisan

2009-11-20 @ 14:51:13
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Tessan

Du kommer ju definitivt glittra mest av alla. snyggt

2009-11-20 @ 16:15:40
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: linna

vil lha allt jag med!! snyggiiiis!

2009-11-21 @ 12:22:50
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0