Det suger att städa. You know it, I know it.

Klockan är 16:30 och hittills har jag typ städat bort lite papper bara!
Har lovat ut mitt place för showträning imorgon med Ingrid, Karin & Kadri.
Innan övningen på musikskolan alltså, till vår låt. Så nu MÅSTE jag ju sätta lite
fart med min städning! Måste. Måste. Måste. Jag hatar måsten.
Det hade nog varit lite lättare om jag VILLE städa. Alltså, jag vill ju att det ska
VARA städat, men lixom inte ta tag i uppgiften som leder dit. Det är så tråkigt.
Och jag hittar hundra saker som är roligare än att städa, medan jag städar.
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jag hatar också måsten... och att städa mot min vilja. Just nu har jag lite ostädat men det gör inget.



Allt annat är roligare :) Att läsa bloggar t.ex.

2009-11-23 @ 17:04:24
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Ja, när det är så mycket att städa eller plocka undan så är det inte alls kul. Ja minns när jag hade riktigt stökigt och grejer överallt. Fanns inte plats att äta vid bordet så jag fick lov att dra ut skärbrädan och sitta där. Några dagar senare så fick jag ta fram strykbrädan och sitta vid den och äta...



Sen var det dags att städa,,,

2009-11-23 @ 18:45:21
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0