Everyone's dancing merrily...

Så där ja, nu har Karin & Ingrid precis åkt härifrån.
Vi har tränat, och fikat - Ingrid tog med Toffifee & Cola light! Yum.
Både dansen och sånginsatserna känns säkrare. Synd att inte Kadri var med också,
så hade vi kunnat öva ihop oss alla fyra. Nu ska jag styra upp lite kläder till detta
nummer också.. *styr styr*

På tal om kläder så står jag här i värsta snygga röda klänningen, och en tanke om
att kanske använda den på sista klädsetet i showen. Men jag vet inte! Hur som helst
så kommer det behövas minst två uppsättningar av det setet, eftersom jag säkerligen
kommer svettas ner dem! Det är fyra kvällar i rad på en trång scen med massa dans..

Katten har fått en dusch och är mycket piggare (och fluffigare) nu. Yey!
17:47 är klockan, knappt kväll ännu. Men mörkt som natten.
Ikväll blir det nog thaimat som jag plockade fram ur frysen häromdan.
Lite hemmalagade rester.. för att hedra bästa Krova..



             
(fast med lite mer lull-lull, typ ett schysst svart glitterskärp and stövlar and yeah yeah)


 

Postat av: Cia

Hey, där var boobsen igen ;) JÄTTE fin <3

2009-11-27 @ 20:58:21
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0