En kväll med Maja.

Ibland har man pepprat för lite, och får äta upp det man sa.
Det tog typ 10-15 minuter att ens ANSLUTA till internet nyss.
Herrejävlagud! Man kan ju få spunk för mindre!

Spunk, ja.. det är Pippi's påhitt.
Maja & jag har kollat på Pippi ikväll. Vi har även ätit tacos, lördagsgodis,
kollat på Askungen och gosat i soffan. Herman kom hem redan vid 9-snåret
eftersom han hade så sjukt ont i huvudet/örat pga öroninflammation. Fy fan!
Han gick in och lade sig, och jag stannade med Maja tills Elin kom hem, redan
mellan 23 och 23:30. Jag som hade trott kl 1! Skööönt, trots att barnvaktandet
gick jättebra och Maja tillslut somnade i soffan efter att Pippi handlat upp en
hel godisaffär - "18 kilo karameller, tack!" - för jag var ju också himla trött.
När Maja var på G att somna så låg hon och gosade med sin hand i mitt armveck,
och lixom killade lite, då höll jag nästan på att somna själv! Och inte blev det
bättre när det bästa som gick på TV, var Paradise Hotel.. jag menar, det säger
ju en hel del.. snaaaark. Men jag höll mig vaken, och sen fick jag skjuts hem.
Gissa? Av Jonas & Helena såklart, haha!


(jag kände mig inte så miserabel, som det ser ut på bilden...)

Ska fan gå och lägga mig på en gång. Och läsa.
Har nyss läst färdigt Linas kvällsbok för andra gången, den är så rar,
och nu ska jag börja om i Linda Skugge's bloggbok, även den för andra gången.
Kanske dags att hitta något nytt kul att läsa? Har ju plöjt igenom allt jag äger
både två och tre gånger! Kom gärna med tips, på roliga, fyndiga, kaxiga böcker.
Tänk: Martina Haag, Jonas Gardell.. har även läst Kajsa Ingemarsson och gillade
hennes böcker, lite trist dock att alla var typ likadana så man kunde ju lista ut
handlingen i förväg.. Typ "Nähä? Var hennes kille otrogen? I den boken också?"
Sånt är ju inte helt asbra.

              


Jag kämpar för att hålla mina ögonlock uppe.
Känns lönlöst. If you can't beat them, join them.
 

Postat av: Anonym

Hej babe, och stort tack igen för att du var med Maja ikväll! Hoppas att ni hade det lite mysigt iallafall, fast jag såg att du inte ens rört Colan som jag lagt in på kylning åt dig ; ) Jag får komma upp med den sen, och resten av godiset, det var ju till dig! : )



Själv är jag fortfarande proppmätt, och bara lite pytteberusad : )



Vi får boka in nästa år redan nu, så kan du följa med då istället : )

Kram Kram & Tack igen!

2009-11-29 @ 00:25:40
Postat av: Ida

Får börja spara redan nu ; ) Haha!

Ja men det gick ju så bra så.

No problem at all! Pusselipuss!

2009-11-29 @ 16:19:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ph

Bild-googla på "spunk" du... ;)

Postat av: Ida

Fan vad nasty du är!

Det här är på svenska!

2009-11-29 @ 21:32:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0