En paus i städandet.

♥ Slängt sjuuuuukt mycket papper och kuvert och skräp - check!
♥ Tömt papperskorgen i badrummet - check!
♥ Dammsugit golven, mattan och soffan - check!
♥ Bytt dammsugarpåse så det GICK att dammsuga - check!

Japp, nu är jag i städartagen! Det går långsamt, men framåt.
Och så varvar man med lite Comedy Central på tv, och Dreamgirls-soundtracket
på Spotify. Så blir det så bra som det kan bli av en tråkig städdag.

              
Bytte ljusglas i väggljusstaken, tog tre glas från brickbordet. Passade perfekt!


...och ställde brickbordet i hörnet bakom soffan...

 <- Det var faktiskt längesen det var så städat
på matbordet! Och ändå är det fortfarande en massa stök kvar..


Diskbänken lyser dock fortfarande med sin frånvaro... : (


Min 70's-dammsugare! Hard-kawr. En ny skulle inte skada...


The Bellskling of all Pälsklings.
(jag kan ju tro att det finns skönare kuddar att gosa på än just den med paljetter, men..)


Nu är det nog dags för middag, snart.. tycker magen.. *kurr kurr*

 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Ser att du använt skärbrädan iaf :) Inge kul att diska när man inte hittar diskhon.. Jag hade en lite större disk än så för ett antal år sedan... då åkte jag och köpte en bänkdiskmaskin. Några timmar senare var allt rent... Kollade på film medan diskmaskinen gjorde jobbet...



Nu har jag nytt kök med stor diskmaskin...



Mysig katt :)

2009-11-23 @ 20:28:44
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Tobbe och Sandra

Jävlar! Du är nästan sämre än oss på att diska! ;)

2009-11-23 @ 21:49:34
URL: http://tobbesandra.wordpress.com/
Postat av: Carro

awh vad mycket disk, hata disk! och vad kul med massa bilder, och såååååååååå fin bild på bella, och dig :D



ahaa du hade provat skorna.. jag tycker att dom är sjukt snygga, men jag tvivlar på att jag kan gå i dom fan.. puss

2009-11-23 @ 21:50:03
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Fisan

Du har det så grymt jävla mysigt hemma hos dig.

Kan inte du komma och inreda min lägenhet...pweeease?

Så tar jag din disk ;D

2009-11-23 @ 22:13:31
URL: http://fisansblogg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0