Fattigmanstacos? + tävling

Nu har jag precis kommit hem, har fortfarande inte tagit av mig min stora vita
regnjacka.. så bråttom hade jag till datorn. Det stod ett saftglas här med alldeles
för svag päronsaft (sista slurken i flaskan), kanske var det därför? För Ingrid bjöd på
supergoda nougatrutor efter träningen, och jag blev jättetörstig efter en och en halv!
Om-nom-nom.. 

Sen fick jag skjuts av henne till Willy's, ringde efter banksaldot som var på 31 spänn,
och sen handlade jag tacosås, två tomater och en flaska bubbelvatten för 21 spänn!
Hurra, det räckte. Hade nog räckt till en gurka också men jag vågade inte chansa...
Nu ska jag steka upp köttfärsen som jag tinat, och sen blir det tacos! Fast bara med
kött, tacosås, majs och tomat.. tror jag har en rödlökshalva i kylen också, sen om den 
fortfarande ser ut som en lök, det visar sig snart... Fick skjuts hem också. Raring!


Förresten är jag med och tävlar om en iPhone hos Foki & MrGizmo.se - det hade
ju inte suttit helt fel eftersom min telefon inte riktigt är med i matchen längre!
Minneskortet slutade funka för säkert ett år sedan, och ibland funkar inte skärmen alls.
Suck! Eftersom min är en spegeltelefon, which I love att ha i handväskan, så "väljer"
jag detta skal med spegelfunktion! Fatta vad fint det hade suttit!! Och min pojkvän
skulle sluta tjata om att jag också "borde skaffa en iPhone" - eftersom hans är typ
den bästa uppfinningen since slized bread. Så! Den önskar jag mig.
För jag har svårt att slitas från min spegeltelefon..

 

Postat av: vesna

iphone ftw :) finns en massa roligt .. sen behöver man inte heller stressa upp sig när man inte har tillgång till dator .. allt går i princip att sköta via iphone :)

Lycka till i tävlingen :)

2009-11-18 @ 02:43:40
Postat av: Ida

Ja min pojkvän är sjukt lyrisk över sin.. men det går nog som vanligt - inte alls! Haha. Tack ändå, det hade varit kul med NÅT som funkar ; )

2009-11-18 @ 10:11:33
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0