Gårdagsfoton, bara sådär.

Lite bilder från igår kväll som jag inte kunde smuggla in i något av de
tidigare inläggen utan att det blev helt out of order:



♥ Funny story! Jag tog kort nummer 1 för att visa att rivsåren är på läkning
men fortfarande gör ont.. fem minuter senare har katten gett mig gåvan
som ni ser på bild nummer 2! Så nu har jag två sönderrivna händer.
Fick plocka ur en jävla KLO ur såret. Jag kommer inte få svininfluensan,
jag kommer få galna kattsjukan.


♥ Lång varm dusch = yummie! Fast kolla vad fuktigt hela mitt badrum blir
när jag duschar. Även fast fläkten är igång. Bra? Säkert inte..
(..jag har ritat på dörren...)
 


Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

HAha galna kattsjukan. :P kul.. du kanske får som spindelmannen och coola gåvor. xD Ja men urk och fy för rivsår, dom gör ju ondast. :| bläää. ska din också bita dig i benen oprovocerat också? min hoppar på mig när jag sitter framför datorn. haha.

2009-11-04 @ 18:12:57
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: carro

men fy fan aj aj aj...

2009-11-04 @ 19:15:16
Postat av: Mia

Jag hade en fajt med katten evert idag, hoho! han tog ett bett av min tå, men det gick ganska bra :P

2009-11-04 @ 22:07:07
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0