*host host*

Somnade inte förrän klockan var närmre 5 imorse.. snark.
Låg och läste ut senaste Hus & Hem innan jag försökte mig på sömnen.
Började få ont i halsen igår kväll och hostade lite inatt, men hittade lyckligtvis
en antihosttablett på sängbordet bredvid stereon. Joy! Klarade mig ganska
bra natten igenom, på morgonen har det blivit lite host bara. Sms:ade Marcus och
berättade att jag inte kommer att sjunga ikväll, och säkerligen inte dansa så mycket
heller. Men jag kommer vara där ändå för att inte missa någon ny koreografi!

Ta med té i termos ikväll? *leta igenom skåpen*

Hur vet man om man är på G att få svininfluensan förresten?
Inte för att jag tror det det minsta, men lixom OM! Jag har ju varken termometer
eller en sambo som kan känna på mig. Och inte hostmedicin heller, hur ska den här
natten gå? Om jag skulle få svininfluensan skulle jag säkert vara en av dem som dör.
Jag har ju typ inget att försvara mig med.

Elin & Herman frågade om jag kunde hämta Maja på dagis imorgon. Jag är säkert
ännu mer förkyld då, men jag har möte på Arbetsförmedlingen också, och går man
inte dit så stänger de av ens a-kassa! Så jag måste ju ändå ner på stan.
Even if I was dying. Så, jag hämtar Maja efter mötet.. och hoppas på att det inte är
superkallt och regnigt imorgon.. för då kommer jag fan gråta hela vägen.

Nu måste jag klä på mig... uhh..

 

Postat av: Simone

sV: Jahaa, haha jag pratade om föreningen i fastigheten här, vi har bostadsrätt så vi valde att ha en förening med styrelsee :D

2009-11-03 @ 17:18:38
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: mia

SV:vi tar varsitt gathörn tycker jag, o sen gäller de att vi skrapar trisslotter - som fan!



puss<3

2009-11-03 @ 19:46:21
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: mia

sv: vi tar varsitt gathörn tycker jag, o sen gäller de att vi skrapar trisslotter - som fan!



puss<3

2009-11-03 @ 19:47:06
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0