Hyrfilm & kattbad.

Idag planerade Laura & jag att ses, båda sådär lite halvrisiga.
Hon & Wilmer kom och hämtade mig kl 14, sen sprang jag in på banken en snabbis,
därefter blev det "brunch" på Donken, och Laura bjöd på kaffe och glass.
Sen åkte vi ner på stan, jag köpte hostmedicin och linsvätska, och sen vidare till Ica 
där vi hyrde en film - My best friends' girl. Den var ganska kul, synd att den hackade
en del bara. Det är fan därför man aldrig hyr film!
Vi provade en Ben & Jerry's som jag inte provat tidigare (hallå, jag har bara provat
EN sort tidigare: Half Baked!)
- minns inte vad den hette men det var vaniljglass
med isbjörnar i! I vit choklad. De var godare än glassen. Lite för sötsliskigt, faktiskt.
Inget slår Half Baked.. nu bäst av två! ^^

Promenerade hem och hann lagom till Simon & Tomas.
Nu har jag även fått i mig lite middag, samt gett katten ett bad!
Den här gången var hon surare än sist, och hon stänkte t.o.m schampovatten i
ögonen på mig! Grr. Men hon är så söt när hon är alldeles blöt, med spikes,
inlindad i en handduk. Min lilla sork! Då vill man pussa ihjäl henne.
Tror hon förlåtit mig nu, eftersom hon går och stryker sig emot mina ben och äter
blodpudding ur handen på mig...





 

Postat av: Carro

neeeeeeeeeeeeej vad söt! vi har aldrig badat stitch, hur lyckas du med bella? fast han ramlade ner i ett vattenfyllt badkar en gång, ingen rolig historia.. :P

2009-11-10 @ 00:08:16
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: linna

va söööt hon var blöt. ja inte för att hon är ful annars men du fattar..

minns att när jag bodde med min vän sara badade jag jkämt hennes katt å han älskade det <3

2009-11-10 @ 01:17:58
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

naaw vad söt!

2009-11-10 @ 10:36:00
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0