Jag hann!

Nyss hemkommen! Hanna förbarmade sig över mig och lät mig ta hennes plats
i framsätet då de skjutsade hem mig. Wohoo!
Gick ner på stan lite tidigare, så jag hann träffa henne och Sandra en stund innan
min synundersökning. Sen blev jag bjuden på fika på Tammerfors, och då hade
Daniel varit där och dumpat av barnen medan han hängde på musikaffären.
Sandra köpte en stor svart marsipanfladdermus till Leo som han knappt ville äta
först, men sen efter att den fått ett namn - "Fladdermusen", och en hobby - att
flyga omkring på nätterna och äta kanelbullar & dricka juice, och konstaterat
att den behövde glasögon, EFTER DET så blev den trots allt uppkäkad.
En kroppsdel i taget. Lillebrorsan Viggo fick också smaka, and boy did he like it!
Så då hade vi två barn som var alldeles svarta runt munnen!
Och sen kom pappa Daniel tillbaka. Och sen skiljdes vi åt och nu är jag hemma.

Det är redan kolsvart ute, klockan är bara halv fem. Det är ju knappt kväll!
Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen.
Men jag fick ett enormt sug att möblera om sovrummet...
Det KAN HÄNDA att det vore smartast att städa det först, men alla som känner
mig vet att det inte kommer att hända. Så.. ehh.. sovrummet nästa?
Gud vad spännande. Jag vet inte alls hur detta kommer sluta.

 

Postat av: X

Haha, vilken dag det låter som. Själv sitter jag med kramper i magen efter att jag tydligen glömt bort att äta på 2 dagar... Woops. Vara sjuk är inget vidare. Hm, marsipanfladdermöss låter skoj... Jag tror jag ska köpa en sån åt min syster! 1,5 år och allmänt godistroll, det lär gå hem! Hur pass illa blev ögonpetandet?



Städa låter som något jag också behöver göra, I mean, jag fyller 21 imorgon, och papi och antagligen en hel hög släkt kommer förbi och vill ha fika, hmm... Låter som att det, eh... Kommer bli intressant.



Lägg gärna upp bilder på möbleringen före/efter också!

2009-11-10 @ 19:26:59
URL: http://onlyx.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0