Middag, check!

Nej minsann, här står man och lagar till dagens ANDRA mål mat!
Det kunde man inte tro! CC är igång på tv:n, pastan kokar, såsen är klar,
(tomat, creme fraiche, lök, bacon, grön sparris..)
och en mozzarellaost står för det perfekta tilltugget. Omnomnom.



Och nej, jag KUNDE inte låta bli att beställa den här snygga klänningen
från HM när den låg ute för 199:-, trots att det står 349:- i katalogen!!
Någonstans är det fel, men jag snabbade mig som attan! Jorå!



      
                                   Bild härifrån!


Postat av: S.

Åh, såsen ser himmelsk ut!

2009-11-15 @ 11:58:40
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: fellsan

det där ser jävligt gott ut! kanske ska testa ikväll.. du lagar alltid så påhittig mat, haha ;b själv köper jag pasta och färdig sås som jag kladdar i .. inte så roligt om man jämför med det där :o

2009-11-15 @ 14:44:28
URL: http://fellsan.blogg.se/
Postat av: Ph

Ingen kommentar :)

2009-11-16 @ 00:20:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0