Mitt i frukosten!

Haha. Pratade nyss med en ganska humoristisk sköterska på Gyn, då jag bad om
recept på nya p-piller. Haha! Det var roligt. "Hur man livar upp ett astråkigt samtal"
lixom. Jag sitter mitt i frukosten och nu började "Best of Miami Ink" på sexan, det
ska jag fördriva min tid framför innan det är dags att gå ner på stan - och än lite
längre - i regnet! Bu, jag hatar regn. Ska showträna med syrrorna, fick en timme
extra på mig att dega eftersom Hanna skulle jobba över... Deg deg deg.
Och min frukost är astråkig. Jag har tröttnat på knäckebrööööd.. 

Och förresten. Jag ska nog lägga upp en LÄNK till videon i förra inlägget istället.
Nu börjar den visst spela av sig själv, sjukt dumt! 
Nä, vill ni se så får ni välja det själva.. man blir ju lite konfunderad när
det helt plötsligt börjar låta en massa, speciellt när man inte vet var det
kommer ifrån! Chop chop!


 

Postat av: Ph

Apropå ingenting; http://www.kittywigs.com/wigs.html

2009-11-19 @ 00:14:32
Postat av: Ida

Ahmen, de där är ju så jävla fula! Hahahaha!

Stackars katter..

2009-11-19 @ 13:02:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

Kollade på länken - what the hell är de där??? :s

2009-11-19 @ 13:10:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0