Mitt i Idol:

Alltså en sånhär Ica-pizza är ju inte speciellt stor.
Jag äter lätt en hel. That's like, nothing! Men idag är jag mätt efter HALVA!
Whatta hell? Och jag är så jävla läsksugen men jag orkade inte bära hem nån.

Och så undrar jag varför Idoljuryn påstår att allt är "världsklass" hela tiden
när det är, milt sagt, LÅNGT från verkligheten? Herreguuud.
Nu saknar jag Kishti igen. Nyss körde Calle & Mariette Escobar & Heather Nova-
duetten som vi gillar så mycket.. men det var sådär.. måste jag säga. Och Mariette
förstörde bästa stället i låten genom att sjunga jättefalskt precis där! D'oh!
Nu är det Robbie & Kylie.. eller det är det ju inte, det är Tove & Erik.
Kids! Och jag tänker på den fantastiska Knebworthkonserten.. åhhh.. ♥
Sure, you're doing alright, men det är inte Robbie det här.. Lalala.

Jag ska försöka få i mig min lilla pizza jag.

 

Postat av: Carro

De där med kaffet är HELT JÄVLA SJUKT! Svarade på kommentaren i min blogg me, fan, du vet.. jag trodde de va ett skämt första gången jag hörde de ^^

2009-11-13 @ 22:11:19
Postat av: Carro

Amen eller hur? Neeej de e så sjukt dåligt, och jag menar, 10 spänn? Okej 5 spänn som i en vanlig simpel kaffeautomat men 10 spänn.. nä usch äckligt snålt och vidrigt!!!

2009-11-13 @ 22:18:36
Postat av: Cia

Ja jag fattar ingenting längre... Sverigen får ju skämmas... Jimmy visade mig youtubeklipp från x-factor wooooohooooo där kan vi snacka talager!!!

2009-11-14 @ 08:52:12
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: linna

hih original är alltid bäst <3

2009-11-14 @ 12:11:39
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0