No candy for you!

Jag skrev SJU inlägg igår. Okej, antingen har jag inget liv, eller så har jag
uppenbarligen väldigt mycket liv som jag måste berätta om? 
Det känns som om alternativ ett ligger närmast saningen.

Nu har jag fått i mig dagens första och probably enda mat; nudlar!
Tjoho! Det finns ingen hejd på glamouren här!
Har nyss kollat klart på ett avsnitt LA Ink och det suuuger i magen efter
"min" överarmstatuering, det fattas dock några tusenlappar för att det någonsin
ska bli möjligt! Och designen måste bli färdig först.. och sen måste jag hitta
någon fantastiskt bra tatuerare som kan utföra detta underverk på mig!
Someday.. someday.. Men med 300 sparade slantar så känns det väldigt avlägset..

Nu är det dags för Top Model 12, vet inte ens om det är repris eller om det är
nytt, I don't really care! Jag har en varm gosig katt bredvid mig i soffan, så jag
njuter faktiskt lite. Men jag är grymt godissugen, och det suget kan nog inget
bita på faktiskt.. Godis finns det inte, och tur är väl det! Jag som tänkte köra
lite Zumba senare! Men det är ju helg! Gah! I want the candy! Ahh!




 

Och sen undrar jag varför jag ska på "överlämningsmöte" med Försäkringskassan
& Arbetsförmedlingen, när de tidigare frågat mig om det behövdes. Och jag
berättade att jag redan går dit regelbundet, varpå de sa att "nej men då behövs det
inte!".
Och nu har jag ÄNDÅ blivit kallad till ett sådant möte, och inte nog med det,
det infaller dessutom dagen INNAN jag redan SKA på möte på Arbetsförmedlingen!
Så nu måste jag gå dit (en härlig 45-minuterspromenad, säkert i regn också!) två
jävla dagar i RAD! Va fan! Har jag tur kanske jag slipper tisdagsmötet, när vi
klarat av måndagsmötet.. men nej nej, jag har inga förväntningar...
 


Postat av: Storasyster Annie

Ang det där läkarbesöket så följer jag gärna med den dan du känner att du vill/orkar/törs.

Love u!

2009-11-14 @ 20:06:33
Postat av: X

Det är nog dock kanske bara min kommun, man vet ju aldrig, eller hur? Go try!

2009-11-14 @ 21:21:49
URL: http://onlyx.blogg.se/
Postat av: Miss Curious

Grymt fin design och söt katt! :)

Det där "Zumba" du skrev om, är inte det något träningsprogram där man dansar? I så fall är det bra? :)

2009-11-15 @ 05:46:38
URL: http://misscurious.webblogg.se/
Postat av: Ph

Nudlar = poop. Koka lite vanlig spaghetti istället, det är ju bara massa extra fett och skräp i nudlar. Finns ju fullkornspasta dessutom, smakar som vanlig spaghetti men mättar bättre. Johorå.

2009-11-16 @ 00:21:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0