Nolltvåtrettioett

...och jag sover inte.
Jag hade ju tänkt komma i säng tidigare än såhär.
Jag ÄR ju inte ens i säng, jag är stående på golv i vardagsrum!
Och det kanske man inte måste vara, klockan nolltvåtrettioett en måndagsnatt.
Philip och jag snackade om en gammal bild på mig, som jag försökte hitta bland
de gamla mapparna. Det lyckades inte. Men jag hittade en massa andra trevliga
fynd! Man kollar lixom inte in så ofta, i flera år gamla mappar..
Borde göra det oftare.






 <- Kändismaskerad januari 2006


Ja det var tider det....

(och nu är klockan nolltrenollett...) 
 


Postat av: Fisan

Nice som fan att ha massa gamla bilder på sig själv...om man är så snygg som du.

Jag bränenr gladeligen alla gamla bilder som finns på mig. Huuu...



Hehe, läskigt att jag prickat samma namn på katten som på ditt ex familjs hund ;)

Fast jag valde nog helt rätt namn på henne. Hon passar som en Flicka, och min andra fis passar som en Fenix.



Jag ska bara vinna några miljoner på lotto så ska jag minsann plocka ner dig hit så du kan pimpa mah crib. Fria händer att köpa va du vill.

Så åker jag upp till dig och tar din disk...



...varför känns det som att jag -inte- var den stora vinnaren i den dealen? ;)

2009-11-24 @ 08:51:43
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Eve

Åh, Manson make-upen! I remember that! "Du e manson och jag e Dita". We never made it that far, men fan så coolt det hade varit.

2009-11-24 @ 13:16:48
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: Cia

Satan vilken bra make :)

2009-11-25 @ 16:03:30
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0