Soffa, tack!

"Tävla, vinn ett smycke!"
"Tävla, vinn färgade linser!"
"Tävla, vinn skor!"
 

Jag söker: "Tävla, vinn en ny jävla soffa eftersom din katt bara kissar i din gamla!"

Har dränkt in den med alsolsprit - som for the record inte är särskilt kul att sniffa
när man hostat i en vecka, here we go again - och katten ligger och gömmer sig
under bänken i hallen. Denna gången rann det igenom ner på utdragsmadrassen,
och jag vet inte hur FAN jag ska få ren den nu. Soffan lär ju alltid vara soaked in
pee. Så jävla härligt. Och jag som var så GLAD att hon inte kissat inne på hela dan,
då hon var ensam medan jag var med Laura. Men det fick jag ju äta upp nu.

Jag behöver en ny soffa.
Jag vill inte sitta mer i den här soffan.
Den stinker av all besudlan.
Den stinker av alla rengöringsförsök.
MEN HUUUUR SKA JAG KUNNA KÖPA EN NY SOFFA?????

Och HUR ska jag komma i säng, jag är helt skakis i hela kroppen, och klockan är
visst redan halv jävla TVÅ, det är nåt fel på min kropp, det är fel på allt. 
  

Postat av: X

Woops, det låter inte bra alls... Finns iofs "stink remover" på nätet som jag själv använt mig av, använd det 2-3 gånger och det går bra som fan att få bort lukten!

2009-11-10 @ 05:12:24
URL: http://onlyx.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt (:

2009-11-10 @ 09:17:06
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Cia

Hmmm no good... Att skaffa ny soffa känns en aningen lönlöst eftersom även den snart kommer stinka, sorry... MEN folk hittar fantastiska saker på loppis, second hand och på tippen!!! Jag dog när Emma berättade att hon skaffat en röd sammetsoffa (min drömsoffa) plus fåtöljer för 500 kronor på second hand!!! Fast jag vet att du inte har 500 kronor men man KAN hitta gratis!!! :)

Måste bara akta sig för PÄLSÄNGRAR.....

2009-11-10 @ 21:32:11
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vill bara tipsa dig om ngt som verkligen tar bort kattpiss lukt samt hundpiss. ODÖRX , finns på mekonomen och vissa Statoil. Kostar ca 100:- är i sprayflaska eller vad man ska säga. SKITBRA : )

2009-11-10 @ 22:16:18
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0