Svett / tvätt?

Jag hann göra det jag skulle, och Kadri & Karin ringde på här strax efter halv fem.
Det blev lite ouppsjunget stämrep, lite dans, ytterst lite kollande på Julshow -05 på
dvd (som jag satt och glodde på när de kom), och så gjorde vi även en liten
koreografi till vår låt. Ingrid kom runt halv sex, och sen tränade vi ihop oss litegrann,
och sen var det dags att åka och träna "på riktigt" i danssalen.
Svett, svett, svett! Rolig träning dock. Gick ganska fort. Vi började även öva in lite
jullåtar till konserten som vi ska ha den 17:e december i Västerledskyrkan!
Snacka om genrebyte, direkt från rock, och sedan rakt in på dingedingdongdingdong
& glo-o-o-o-o-o-o-o-o-o-ria. Hosanna in excelsis! Javisst! Strålande! Praise!

♥ Kom och titta på vår mysiga julkonsert i Västerledskyrkan,
torsdagen den 17:e december kl 19:30.
Biljettpris: endast 80 spänn!

Köp av mig, köp av valfri Återskenmedlem, eller köp på Gestbloms!
Efteråt bjuder vi på glögg och pepparkaka... fatta vad mycket ni vill komma!

Nu ska jag ta en dusch, bland alla mattor och gardiner*, sen blir det middag!
Laxpasta-rester. The everlasting food!


*Bror sms:ade och frågade om han skulle komma hit och försöka installera
tvättmaskinen imorgon och jag ba JAAAA (fast jag är upptagen hela kvällen
så vi får styra upp det på nå vis...) - fan vad skönt. Det kommer bli outstanding.

 

Postat av: Carro

ahaa har du en brorsa? det har jag nog.. missat? Trodde bara du hade massa syrror :)



puss

2009-11-24 @ 22:38:56
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0