You lose your snooze.

Gick och lade mig i - vad jag tyckte var en - ganska bra tid.
Strax efter 1, typ. Eller kanske halv två? Säkert.
Men sen kunde jag inte somna på jättelänge. Läste lite i min bok, försökte somna
igen. Ingenting funkade. Fick hostattack. Vafan? Inte igen?
Gick upp, drack hostmedicin, försökte somna mera. Men nej nej.
Klockan halv fyra sms:ade jag syster Elin som jag ska träffa idag, om att jag säkert
inte skulle orka upp vid tio och alltså inte hinna komma vid tolv. Eftersom sömnen
även då kändes låååångt borta. Tog säkert ytterligare en timme innan jag somnade.
Vaknade strax efter sju av ett sms från Elin där hon skrev att det inte var någon
brådska, att jag kunde hör av mig när jag vaknade (=aldrig?).
Ställde klockan på 11 och när jag sen skulle snooza så var det någon som började
BORRA! Neeeeej... så jag kunde inte somna om under något av mina tre snoozalarm
och blev hemskt bitter för detta. Gick upp typ tjugo över elva och min trötthet skulle
kunna klassas som "avliden" eller något. Snark snark snark.

Älin sms:ade - "Laddad inför ikväll?"
Och jag ba.. mode: nyvaken deluxe.. så, nej? Men det kommer väl.

Nu blir det frukost! Them everlasting knäckemackor med marmelad.
Eller, "MA-RE-LAG!"
 

Postat av: Amanda

Hej!

Har en lördags fråga på min blogg ang. om man tror på något övernaturligt.

Gör du det?

Svara gärna om du vill:)

Kram!

/Amanda

2009-11-21 @ 12:32:02
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en ny bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-11-21 @ 15:24:19
URL: http://bloppiss.blogg.se/
Postat av: Fisan

Åh, jag sjunger bara när jag är onykter för det är enda gången jag vågar.

Jag är den som är minst begåvad med sång i vår familj. Så...det har liksom bara blivit så.

Fast jag bjuder gärna på en fyllesång, det har jag inga problem med ;)



Jag tror att det är lika hemskt med nära och kära som dör även om det är själv-valt eller inte :P

Oavsett vilket så suger det hårig getpung.



Jag avskyr reklam som dom lyckas med, man får aldrig ut skiten ur huvvet. Typ Bussokram eller "Heeeej, mitt namn e Anton. Min mamma hon är snäll...men man måste äta då och man måste sova då...osv.



Hemskt att din fina kisekatt kissar på dina möbler. Det slipper i alla fall jag. Det är vissa mattor som kommit ivägen men dom kan man bara skölja av i badkaret.

Stackars du :/

Ännu värre att du inte kan ta henne till veterinären. Sånt känns ju riktigt hemskt...

Önskar jag kunde hjälpa dig på nåt sen, men jag är inte särskilt utbildad på området kattrövar ;)



Buss å kram, nu ska jag köra till Ljungby och rocka gitarrhjälte med min hjälte :)

2009-11-21 @ 16:40:35
URL: http://fisansblogg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0