Svårt att komma iväg AB.

Suck. Vilken kass måndag.
Vad har jag gjort so far? Inget.
Tänkte gå ner på stan eftersom det nästan bjuds på solsken idag,
måste hämta nya mediciner på apoteket.. som jag måste ta på konto
eftersom jag är så fattig och dålig. Men. Saker kommer ivägen.
Fastän jag inte gör något, så kommer det något ivägen.
Internet är ganska bra på att komma ivägen och försena.
Katten är ganska bra på att försena. Inte nog med att hon kissade i min säng
igår så jag fick slänga ner både täcke, filt & lakan i badkaret, och dränka
bäddmadrassen i alsolsprit och slänga ut den på balkongen - inte nog med det
så kissade hon alldeles nyss på en handduk som jag lagt på golvet.
Hallå den låg där för att du skulle ha nåt mjukt att ligga på din otacksamma jävel!
Suuuuck!!!! Och hur skönt är det att sova rakt på den där madrassen med alla
fjädrar i? Alltså nu snackar vi inte andfjädrar utan sånadär boingboing-fjädrar.
Fan, jag som redan har så jäkla ont i ryggen. Vaknade hundra gånger inatt och
vantrivdes. Nästan så att jag hellre hade lagt mig i soffan.. nästan..

Jag blir så less less less.
Har inte ens hunnit klä på mig och dagen känns redan helt jävla värdelös.
Tänkte att jag skulle ringa nån syster eller nåt och umgås.
Men vet inte om jag är så sugen. Jag orkar inte vara social. Orkar ingenting.
Orkar knappt längre gå ner till Apoteket. Det tar en halvtimme dit.
Och en halvtimme hem. Men jag behöver röra på mig, så jag kommer väl gå
ändå. Fast Apoteket kommer säkert hinna stänga innan jag är klar. Sån är jag.


Kattförolyckade prylar i badkar plus på balkong..


Bella tvättar sig efter den lilla straffdusch hon fick..


Jag lovar, det finns en fotölj där under alla kläder.
Och även en soffa där under all post & reklam som kom idag!


Där ute är det höst.. och solen tittar fram lite då och då..


Idag fick jag hem mina två snygga gratis tapetprov från
Måleributiken!


 

Postat av: Eve

sv: Det blir semester med mamma och hennes karl faktiskt. Ska bli riktigt trevligt. :)

2009-10-12 @ 16:57:13
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: S.

Usch :/ jag har en dålig dag jag också!

2009-10-12 @ 18:43:04
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Usch :/ jag har en dålig dag jag också! hoppas morgondagen blir bättre för oss båda..

2009-10-12 @ 18:43:26
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-12 @ 19:04:18
Postat av: Wysteriia

ååååh hatar när katterna kissar inne där dem inte får ;S uscha! Hoppas du kom iväg till apoteket iaf?



Äh jag går på blog awards för att träffa mina vänner o ha kul :)



Vad som saknas i mitt liv? Ett jobb som ger vettigt betalt kanske? Jag har ju fått lov flytta hem då jag är så utan jobb! men men ;)

2009-10-12 @ 19:19:07
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Danni

Jag hatar när folk gör reklam för sin blogg men eftersom hon gör det för en någorlunda bra sak så tänkte jag vara lite snällare med kritiken, men jag tycker inte att folk ska uttala sig om saker som självförtroende och olika psykiska problem. Speciellt inte en 15åring som tror att hon vet vad hon pratar om för att hon är så "gammal".

Vad skönt det känns att jag inte är den enda som varit med om alla dem sakerna. Sanningen är att jag är ganska rädd, men på något sätt så känner jag att jag måste koppla bort allt som händer just nu och fokusera på skolan. Även om jag har en mamma som inte kan leva en enda sekund utan att känna någon form av smärta pga sjukdom.

Du verkar vara en fin tjej, haha jag vet inte vad jag vill få ut av den här kommentaren. Slutar nog här. Ta hand om dig du med! :)

2009-10-12 @ 21:36:35
URL: http://theimaginaryclub.blogg.se/
Postat av: S.

Ja, den undre är såklart min! :D Jo, det har du rätt i. Sällskap är aldrig fel! :)

2009-10-12 @ 21:41:09
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: haha, tack så mycket Ida :)

2009-10-12 @ 22:01:36
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Danni

Usch, jag beklagar verkligen. Min pojkväns pappa dog i hudcancer för fyra år sedan, jag kan inte tänka mig hur det känns att förlora en förälder. Men mamma, som är den enda jag har som faktiskt tar hand om mig och min bror, kanske inte ens lever om fem år. och tanken skrämmer mig. Jag hoppas verkligen att du och dina systrar klarar sig, det är en hemsk sjukdom det där med cancer.

2009-10-12 @ 22:05:36
URL: http://theimaginaryclub.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0