Dreams...

Klockan ringde kl 10. Då gick jag upp och kissade, torkade kattkiss i handfatet
i badrummet (daglig rutin X många), tog medicin, funderade över att vara vaken..
Men jag gick och lade mig igen. Med en sjukt jobbig känsla i kroppen, då jag drömt
en jobbig dröm. Inte en mardröm, det var inget läskigt alls med den, förutom att
jag "träffade" Dawid i den. Och Miche, samtidigt. Jag kände pirret igenom sömnen
när Dawid tog min hand. Miche kysste mig framför honom.
-"Varför kysser du min flickvän?", frågade Dawid.
-"Jag är hans flickvän också..", sa jag.
Och det blev inget slagsmål. Jag minns inte ens om det blev några reaktioner,
när jag lugnt förklarade att jag behöver dem båda. 

Låg kvar i sängen och grät. Fan fan fan!!
Varför saknar jag honom så mycket ibland?
Tycker det är så sjukt jävla orättvist!!!

Försökte somna om. Mellan sms:en från lillasyster, som frågade om jag ville
vara barnvakt åt Leo idag. Men det gick inte ihop riktigt, eftersom att han inte
kan vara här (hello stökigt, not barnvänligt at all) och jag har inte hennes nyckel.
Så, det får bli en annan dag. 
Insåg att jag aldrig skulle somna om, för tankarna var för många och för snabba,
så det var bara att stiga upp igen. Tänkte att jag skulle blogga, och sen vill jag
faktiskt sätta mig ner och glo på lite gamla showfilmer! Har ingen aktuell tyvärr,
den senaste vi fick är från 2005. That sucks big ass time.
Kunde inte somna inatt heller, dels för att jag hade en fruktansvärd huvudvärk
och dels för att jag låg och tänkte på showen 2006. Beatbox. Den som var den
bästa, den som alla vill ha filmen ifrån. Man har nästan glömt bort vilka låtar som
var med! Så längesen är det! Kollade det lilla filmklippet på vår hemsida, men det
är så många låtar jag saknar att se.. and I wanna see them all.. om och om igen.

Nu, frukost! Om det går. 
Jag mår illa.
Buhu.

Ikväll är det styrelsemöte förresten och innan det så MÅSTE jag till Apoteket!


♥ Min solkatt:



 


 


Postat av: mia

gumman gumman <3



beatbox, tacka fan att man saknar den!! vill se vill se, men de kommer väl inte hända.. :/



saknar er där hemma!! kommer hem på lov om typ två veckor, oså är de ju Ingrids maskerad, ska du gå på den? PUSS

2009-10-13 @ 11:37:25
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Eve

Åh Beatbox! Herregud så roligt det var! Brukar också tänka på det...och längta efter filmen. Those where the days!

2009-10-13 @ 11:53:48
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: Egoinas mamma

Den sista bilden är underbar! :D

Hoppas du har fått drömmen ur kroppen och får en fin dag!

2009-10-13 @ 12:00:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Oh Bella.. vad söt hon är..

2009-10-13 @ 12:06:38
URL: http://textochfoto.blogg.se/
Postat av: S.

Åh :( måste vara jobbigt att förlora en pojkvän..

2009-10-13 @ 12:30:53
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Vet inte om du behöver ta missen till veterinären om kissandet inne fortsätter, många gånger är det något i hemmet som är annorlunda och därför kissandet :) Min ena katt kissade inne all the time förut, så fort något mjukt låg på golvet praktiskt taget! Jag har dock två katter så jag skaffade två kattlådor och då löste det sig. Så brukar inte katten kissa inne kan det var så enkelt som att den inte tycker kattlådan är ren nog :)



Men om du flyttar dit för o testa så kommer du ju ha kvar dina gamla vänner + garanterat få nya :)

2009-10-13 @ 12:33:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0