: /

När jag kom hem från övningen satte jag mig med räkningarna.
Dags att betala de sista! Och för en stund så tyckte jag att det verkade som om
pengarna skulle räcka till alla räkningarna! Tills jag upptäckte att det var en kvar.
Fan. Men det visste jag ju redan egentligen. Så nu har jag en räkning kvar på
368:- till Telenor som jag inte kan betala, och så var det där med mat också... 
Varför är jag alltid såhär pank? Varför är jag alltid som mest pank precis den
månaden då jag ska fylla år? Ironi?

This is so unfair..





 

Postat av: Herman

Det beror på att du shoppar, och att du inte lägger undan pengar när pengar kommer in, typ när a-kassan kom...

Det kan ju inte vara så att det kommer som en överraskning att du fyller år i år MED!? Nu är du snart halvvägs till 50... :) Närmre 30 än 20...



Jo, jag vet att det är kul att gå ut på terassen på sommaren, men det är ännu roligare att kunna ringa på mobilen. Eller köpa mat till sig själv. Eller jämförelsevis:

För typ fyra-fem drinkar på Joar kan man ha ett rätt ok kalas hemma.



Kram från Låtsas-Storebror

2009-10-01 @ 23:02:47
Postat av: Ida

Jag har aldrig köpt fyra-fem drinkar på krogen..

Och sen kostar det inte alltid när jag är på krogen, går man ut innan 22 är det gratis, och dricker man en flaska vin innan klarar man sig ganska långt ^^ så jag gör inte av med så mycket pengar som ni verkar tro. Sen skulle jag kunnat lägga undan pengar - JAVISST. Men så länge jag kan betala mina räkningar och kattmat så klarar jag mig. Jag kan väl typ.. dricka vatten.. eller nåt.



Och nej, det är ingen överraskning att jag fyller i år MED men jag fattar inte att jag VARJE år har som minst pengar när jag fyller.

2009-10-01 @ 23:31:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag vet hur du känner dig. Stackare.

men det går alltid runt. På något vis.

2009-10-01 @ 23:37:37
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Bea

Jag är oxå pank, så det blir ingen present för dig när du fyller.. (men det känns som att jag har några månader på mig ;)



Det var såklart glutenfria rån.. inget annat existerar i min värld längre.

Det är ett kul liv jag lever.. eh?



Well, jag ska åka vid 8 till stallet så det får inte bli alltför sent. Haru lust/tid/ork så kan du titta förbi, annars får vi ta det an annan gång.. :)

2009-10-02 @ 12:30:31
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Cia

VI KOMMER HA ETT TOPPENKALAS IDA, MED MASSA PRESENTER don´t worry!!!

2009-10-02 @ 21:28:24
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0