Fika var det!

Sms från syster Elin:
"Hej, vi tänkte bjuda in oss på fika idag i eftermiddag, om det går bra?"

Well, hello! Så jäkla välkomna. Kom och ät!
Jag är numera påklädd men sminket är utom synhåll.
Ibland får det gå ändå.
De kommer nog snart. Jag har tagit fram kakor & lite sockerkringlor för upptining.
Och eftersom kaffebryggaren gav upp mitt i kalaset så blir det snabbkaffe!
Jovisst! Fint skareva!
 
Det är nu jag börjar känna att jag inte ätit något idag än. Kurr.
Och så ringde det en kvinna från Skolstaskolan och erbjöd mig vikariat!!!!
Alltså det är ju helt sjukt. Jag hade blivit rekommenderad av någon förälder som
jobbade där. Jag har ingen aning om vem det kan vara.
Men det var på heltid, så det gick ju lixom inte. Det ställer ju till det lite med
sjukskrivningen om jag ska ta en heltidsvecka bara sådär. Och så var det just
nästa vecka, då Miche är här. Bad timing! Men det vart just timmarna per dag
som var problemet... Jag sa att hon kunde ringa om det dök upp nåt annat nån
gång. Kände mig lite våldtagen (men ganska glad och överraskad också) när vi
lade på. Jobba? Jag? Rekommenderad?
Shit.. jag som aldrig lämnar min batmangrotta.... : /

   


Postat av: Nea

Synd att det inte funkade med jobbet, men vad kul att du blev rekommenderad! Be proud!

2009-10-20 @ 18:37:52
URL: http://ettdisco.blogspot.com
Postat av: Lajl

åååh va kul. men lite tråkigt. att de inte funka. men kul.. att någon rekommenderat dej, de måste du ta åt dej av.. mmm var stolt. folk ser bra saker. =)



o som vanligt... synd att miche kommer upp till dej nästa vecka o inte du ner till honom. för just nästa vecka ska ju jag oxå till skåne. men självklart kul.. att ni ska ses. hihi.. men de kunne ju vatt i skåne =P

2009-10-20 @ 22:48:37
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0