Födelsedag part 3 - with gifts!

Tjoho! Trots att det kom 7 personer mindre än väntat, så var det tjo och
tjim ändå. Såklart! Fick rota fram Gamecube:n ur garderoben och ge kidsen
nåt att göra, i form av Super Mario Sunshine, när de fikat klart : )
Och fika.. jag har hela jävla kylen OCH frysen full med fikabröd!
Så om nån är sugen på lite bullar.. japps, bara att komma hit!
Ni som kommer på lördag - om det kommer någon - I'm gonna feed you!!

Jag är så jäkla nöjd med mina presenter, fy fan!
Först fick jag den där bagen av Miche imorse, som jag önskat mig förut
men jag trodde aldrig han skulle komma ihåg det. 

(...och jag är så jääävla stressad nu fastän jag inte har anledning,
jag är så upprymd så det känns som om jag ska spricka, VARFÖR har jag inte
en massa tjejer här NU så jag kan bli full och galen!? Är det bristen på piller
som gör detta - tack doktorn för att du skrev ut fel, hrrm - eller är det bara
adrenaliiiiiiin? Wee wee wee wee. Wee-wee?)

Okej okej, bag! Här:

Syns knappt, men den är skitsnygg och jag älskar den!
Från Intersport. Tok-rockigt, huh? (ett uns av sarkasm)

Sen stora paketet från Annelie & resten av familjen Fahlman:
 (Bella äter upp snöret..)

Ooooh! Finafinafina Marockanska brickbordet med glasen som jag önskade mig! ♥
Love love love love! (ja, jag tog kort på kartongen, ska montera det strax ^^)

Pengar från Niclas, Angelica & Kevin! Tatueringsfonden är påbörjad! : ) 


Från Hanna m. familj, ny pastakastrull fylld med käk ^^


Från Elin & Herman & Maja, värsta pimpade köksön!
Totalt otippat, fast jag ville ju ha en sånhär! Tjoho!


(och jag sjunger sjunger sjunger så alla grannar hör, det ekar i mitt hjärta)




(och nu började jag nästan gråta, varför tar allt slut så fort?)


H
aha, gamla bilder på Åsa's kollage.. från midsommar, plus från Eskilstuna
i somras! Jag våldför mig på pytteliten hästapålle.


Sen gick alla hem och det blev tomt som fan.. jag gick upp med fika till pappa
och fick i honom lite rulltårta och kaffe innan han nästan bokstavligt talat kastade
ut mig för att gå och lägga sig. Haha!


Bella "äntligen" utsläppt, hon flydde kalaset och spenderade dagen
liggandes ovanpå kattlådan.. min lilla skrutt : ) Inte lätt med besök!



Nä, nu ska 25-åringen ta sig en drink och drömma sig bort emot lördagstrakten.. ^^
Så jag blir glad.. och stark! Som Karl-Alfred. Och Pippi. Och Bamse. Samtidigt.



Tack alla som delat min dag, genom fika eller sms eller andra nät-gratulationer!
I love you! ♥

 

Postat av: Storasyster Annelie

Glad att du blev nöjd :-)



Love you sis.

2009-10-18 @ 20:49:46
Postat av: Ida

Sååå nöjd : )

Love you too!

Ses snart!

2009-10-18 @ 20:51:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

wow vilka fina grejer du fick, verkligen superfint allting!

2009-10-18 @ 21:34:39
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaaa helt sjukt.. mobilen låg på sängen.. tur de.. haha :P fast jag var säker på att jag lagt den i väskan.. :P



Jaa bilden är så gullig, it's loooove liksom :D



KRAM!

2009-10-18 @ 22:13:02
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: emma

haha jag är rätt snäll faktiskt ;) ni ser ut att ha haft roligt idag ju! och sötaste missen har du. jag har själv två busiga pojkar. du får se framemot lördag sötnos, du kommer nog få himla roligt då!

2009-10-18 @ 23:01:39
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bea

På lördag ska jag iofs festa med maria.. men de ska ju förfesta i hummelsta och jag festar ju hellre här.. och ditt 25årsgalej går före allt!

jag har en plan om utgång efter det.. det är rosenström på joar.. vilket blir ett suveränt drag, och jag bjussar på ditt inträde. MEN då måste vi vara där innan 22.. för jag betalar inte 180x2 för att vara på joar.. fundera på det.. men det är garanterat ett jävla ös där. :) puss

2009-10-18 @ 23:53:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0