Glass & paket, redan kalas?

Jag tog en liten promenad i mörkret, först till Willy's där jag skulle köpa lite
kattmat - men det råkade bli sweet & sour-sås och lite glass också - och sedan
vidare till OKQ8 där jag hämtade ut två paket. Det första innehöll mitt nya mobila
rosa bredband från 3 (nu fattas bara en laptop, ja tack!) och det andra var ett
paket från HM innehållandes två bh:ar (som satt över förväntan bra), ett par
trosor, en (säger man så?) strumpebandshållare, rosa & svart, som var skitsnygg,
och en sminkpensel. Nice nice.

När jag kom hem hade Bella för tredje gången kissat på min nya matta och jag
blev så sjukt besviken. Hon hade mat, hon hade en alldeles nyrengjord kattlåda -
både tömd och tvättad - men ändå så gör hon såhär. Jag orkar inte mer.
Slängde in henne på toaletten. Jag vill aldrig mer släppa ut henne.
Och jag orkar knappt bry mig om hon kissar utanför lådan där inne.
Då får hon väl gå omkring i kiss. less är jag.
Synd bara att jag också måste använda badrummet ibland.

Tänk att man kan hata någon man älskar, såhär mycket.

Nu ska jag deppa i soffan.
Vet inte om jag orkar tänka över någon middag ens, eller om jag bara
ska käka glass direkt ur förpackningen. Jolly.



Postat av: Twixy

uscha vad jobbigt med katten din :( köpa citronspray och spruta på mattan kanske? brukade hjälpa med mammas katter :)

2009-10-07 @ 22:45:42
URL: http://lillatwixy.blogg.se/
Postat av: Herman

Inse fakta, Ida, kattstackaren är inte frisk, annars skulle hon inte göra så här. Det luktade ju inte direkt nybakt sist vi var uppe. Om nån vet hur kattkiss luktar så är det ju jag, eller möjligtvis snickarna...



Du kommer ju få psykbryt snart (mer än vanligt alltså), om du inte gör nåt åt saken. Är det din lägenhet, eller kattens?

2009-10-08 @ 00:14:01
Postat av: Ida

Inse fakta? Det har jag ju redan gjort?

Men vem vill betala för veterinären?

Och att det luktade när ni kom kan ju ha att göra med att det helt enkelt luktar så om hennes låda när hon precis har varit där.. plus att hon hade kissat på mattan dan innan, det vet ju både ni och jag..



Och om ni tror att det är jobbigt för mig att ha kvar henne skulle ni bara veta hur jag skulle må UTAN henne..

2009-10-08 @ 00:21:28
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

Det bästa är att ringa veterinären, han herman kan väl ringa om du tycker att det är jobbigt med telefonsamtal, eller så? :)

2009-10-08 @ 08:43:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0