"Hönheten & odjuret"

Barnpassningen gick bra, hur svårt är det lixom att sitta i en soffa och kolla
på Skönheten & odjuret med en gosig treåring (som för en gångs skull är ganska
lugn och tyst)
? Sen fick jag både middag och fika och sällskap som bonus.

Hoppas det har gått bra hemma hos Cia ikväll! De skulle visst hålla på hela jäkla
dan, får se om det trillar in nåt sms mitt i natten sen eller om hon kanske slocknar
hemma på soffan när allt är över.. Skulle vara kul att höra hur det gick : )
Och man MÅSTE ju se till att sitta hemma framför tv:n när det väl sänds!

Herman skjutsade precis hem mig, och jag släppte ut katten från badrummet.
Yes, hon får fortfarande spendera tiden där inne då jag är borta en längre stund.
Hoppas vi kan börja vänja oss av med det snart.. det är krångligt och jag får
jättedåligt samvete så fort jag stänger in henne! Men det är inte värt att få mattan
och soffan nerkissad, det är det inte.. Men vi får känna oss fram, one day at a time.
Jag älskar henne så mycket, min lilla skrutt, hon är min kärlek! Mmm!

Just det, skulle fylla i kassakort på internet, till a-kassan.. Katten har fått p-piller
iallafall, det kom jag ihåg! Tjoho! Bättring, Ida... Och sen måste jag ringa
sköterskan på Psyk imorgon IGEN, eftersom de lyckats skriva ut fel medicin till
mig så jag gått utan sen i torsdags - och förhoppningsvis reder det ut sig så jag
kan gå ner till Apoteket och hämta ut mer. Snark. Tycker det är lite kasst att de sa
i ONSDAGS att han skulle ringa upp, men inget har hänt. Säkerligen har han redan
skrivit ut medicinen men inte sagt något. (japp, så var det senast)
Vadå, som om jag är nere på Apoteket varenda dag och frågar eller?
Alla bor ju inte mitt på torget, lixom.. Snark, igen.

Imorgon är det tisdag, och nu ska jag micra en sockerkringla.
Som om jag behöver det! HA!

Postat av: Ph

Du får uppdatera födelsedagsräknaren så den räknar ner till din 26-årsdag nu ;)

2009-10-20 @ 01:30:55
Postat av: Anna

Måste ju bara fråga, vad är det för medicin du tar och varför är du sjukskriven eller arbetslös? Eller du kanske söker jobb?

2009-10-20 @ 08:21:10
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: emma

haha skönheten och odjuret är aldrig fel ;) jag degade på röven igår kväll också, som vanligt. vad händer idag miss ida?

2009-10-20 @ 11:16:31
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0