Innan fest!

Nu har Miche anlänt till Casa de Ida, hurra! Vi tog en åktur till Willy's och köpte
lite groggvirke plus chips.. plus kattmat.. plus mjölk.. plus sparris.. Tjoho!
Klockan har passerat halv fem, och jag inser att jag inte har ätit nåt idag, samt har
jäkligt ont i ryggen. Oh noes! Dags att inta lite värktabletter, och kanske mat?

Snart kommer mina tjejer. Plus en kille till : )
 

Postat av: S.

Åh! Det har jag inte tänkt på :P men det skulle vara helt underbart kul, då får jag äntligen träffa bella också! hon kommer säkert älska mig :D och se din lägenhet =) Jag dricker inte vin, nej, men jag kan ju dricka cider istället.

2009-10-24 @ 16:59:39
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Bea

Baby! det går rätt bra här på andra sidan enköping och snart tänkte jag bege mig.. :) hör av mig då.. puss puss

2009-10-24 @ 17:26:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0