Myslördag?

Två timmar blev två och en halv men det gick så bra, så det var inget jag ens
tänkte på. Vi kollade på Madagascar, så långt vi hann tills dvd:n bestämde sig
för att totalrata skivan.. bytte till Antz. Gick betydligt bättre. Min dvd är inte
alltid kompis med brända skivor.. Lunch bestående av makaroner, korv och
ketchup intogs vid soffbordet. Vi hann även rita lite, och gå ut på en promenad
på gården med Bella. Först tömde vi kattlådan vilket Maja tyckte var ganska
spännande, trots att det var hålla-för-näsan-äckligt. Hon var med ändå : ) 
Vi gick tillsammans och slängde påsen i soprummet, också ganska spännande.

Att få Bella att  när man passerat ytterdörren är ingen lätt match!
Hon kryper ihop till en stel liten hög, och så får man släpa alternativt bära henne.
Hon stretar emot så selen till kopplet nästan åker av! Men men, ute var vi.
Det hade börjat duggregna lite så vi var inte ute så länge, men Maja hann leka
lite på lekplatsen också. Sen skyndade vi oss in och värmde oss under en filt
tillsammans med gosedjursåsnan som Maja hade med sig, till resten Antz-filmen.
Sen kom mamma Elin & pappa Herman och hämtade. Tack för idag! 

Det blir nog ingen date hos Bea ikväll, för hon skriver att hon är sjuk och eftersom 
vi ska sjunga gospel på en gudstjänst imorgon så tar jag ingen risk att bli sjuk..
Plus att det regnar kanonmycket. Och då känner jag inte för att promenera ner på
stan. Och inte hem igen heller för den delen.. ^^

Myslördag! Säkert!
Ingen god mat, inga snacks, inga pengar, ingen Oktoberfest, inget liv.
Jolly.


 


Postat av: Cia

Jag skrattade så jag kiknade åt giraffen i Madagascar, när hon skulle åka tunnelbana och fick vika halsen så huvudet låg på sätet mittemot HAAAHAAAHAAAAA................ Det var med barnen på Fannalund men nu får man ju inte visa film längre..... All the rules of 2000..............

2009-10-04 @ 16:54:14
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0