Naked & blind.

Goder morgon! Lyckades gå upp klockan ELVA idag, joy to the world!
Var tvungen att ringa Felanmälan innan halv tolv.
Annars hade jag säkert sovit fortfarande för jag är ruskigt trött!
-"Hej jag skulle vilja felanmäla min... el?"
Så det ska dyka upp någon elfirma eller nåt. När fick jag inte veta.
-"Får de gå in med huvudnyckel om du inte är hemma?"
-"Visst, men kan de ringa först för att försäkra att jag är vaken?"
-"Ja, men de kommer inte förrän tidigast kl 8 på morgonen."

HAHAHAHAHA.
Fick henne att lova att de skulle ringa innan.
Kul om det plingar på kl 8 när jag sover lixom, och eftersom jag inte hinner
gå upp och klä på mig och sätta i linser, så kommer de ju ta sin huvudnyckel
och klampa rakt in. Och där står jag, naken och blind. Hu.


Frukosten är halvt avklarad, en skål gröt har inmundigats och nu ska jag göra
en skitstor kopp té som jag ska hälla i mig framför "How I met your mother"!
 


Postat av: mia

hej snygging!! imorn kommer vi hem till dig?! :D ska bli hur kul som helst!! woho..!!

läste ner lite på din blogg fast jag redan läst allt o såg att en av mina kommentarer inte kommit upp :P.. den som rekommenderat dig på skolsta är min mamma ^^ hon ringde mig en dag o bad om ditt nummer, för de va kris på vikarier o hon hade tänkt på dig.. snällaste mamman i världen!! JA du får låna henne så mycke du vill! PUSS <3

2009-10-23 @ 15:39:56
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: mia

sv: jaa men jag blev lika glad o överraskad jag också, för hon hade verkligen bara tänkt på dig oså liksom.. vem vet, dom behöver ju folk heeeeela tiden på den skolan, de är alltid kris, så nu finns du ju me i "systemet" liksom.. :P dom ringer nog igen!..ja de ska verkligen bli apkul imorn! woho! puss<3

2009-10-23 @ 16:21:26
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: oh yea, det är någiot speciellt med de där "hej jag behöver hjälp" samtalen. Ska ju ringa ett likadant men till psyk. No fun, men vad gör man? If you gotta go, you gotta go. Typ.

2009-10-23 @ 16:29:30
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0