Regn är blött.

Blir jag inte förkyld nu så blir jag det aldrig!!
Fy fan vilket väder. Det har som sagt varit mörkt och regnigt hela dagen,
och jag försökte vänta ut regnet för att gå och handla. Passade på att gå när
det såg ut att ha lugnat ner sig. Men det var inte så lungt som jag trodde!
Och när jag gick hem från Ica så höll jag på att frysa ihjäl, och det regnade ännu
mer kallt regn i hela ansiktet, och kassarna var så jävla tunga så jag typ gick av.

Och ändå hade jag inte köpt så mycket. Jag är bara världens svagaste.
Kom hem med två påsar med toapapper, kattmat, kaffe, té, saft, smör, äpplen,
mjölk, marmelad, pyttelite lösgodis & en liten flaska cider - det är ju ändå fredag -
och sen funderade jag på middag.. så det blev två majskolvar. Haha!
Fredagsmiddag for the win! Just det, och citron&kaktus-sorbet. Yummie.
Gick INTE till ÖB för att köpa klösbräda, det får vänta tills solen skiner och
jag har en arm över att bära med.

Blöt och jävlig är man. Men ganska glad, för att katten blev så glad över sin mat,
och jag för nästan 3 hekto godis, samt sorbet och cider : )
Får se om jag pallar gå och köpa läsk till kalaset också.
Eller ännu bättre: en extra soffa så folk får plats? Äh, det skulle typ behövas tre..


Postat av: Carro

awh.. skittrist med regn, blev helt blöt om fötterna idag och nu är jag förkyld, jäkla skit!

2009-10-16 @ 19:27:48
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0