Schysst hylla!

Knappt 6 timmar kvar..
Fast jag föddes ju inte förrän kl 12:29 på dagen, så det innebär..
..att jag har lite mer tid på mig att ha ångest ^^

Städar och diskar och dammsuger, det börjar smått likna ett hem här nu!
Inte mitt dock! Mwahaha. Jodå. Och det känns faktiskt ganska skönt.
Har lyssnat på System of a down i X antal timmar nu, så jag varvar disken
med lite sång! Har nyligen återupptäckt hallgolvet, trevligt! Hängde även in
en massa jackor i garderoben i hallen, så gästerna får plats med sina på
krokarna och galgarna på hatthyllan. "Hatthylla", hur ofta har man hattar där?
Okej okej, jag har en. Men jag har aldrig använt den.
Det är mer en vant-, halsduks-, och tröjhylla.

Klockan 15 är det kalasdags, fast syster Åsa dyker upp lite tidigare eftersom hon
är bullmamman! Hon står för allt ätbart imorgon, och jag tror jag införskaffat allt
som jag skulle.. kaffe, té, saft.. det skulle vara läsk då, det orkade jag inte bära
senast. Plus att jag fått ett erbjudande med jätterabatt på kattmat (djuraffären),
som går ut imorgon! Får se om jag hinner smita förbi där...

Känns skönt att jag kommer hinna bli klar! Ja med städandet alltså. Och disk.
Men sovrummet är ju en smärre katastrof, kanske måste ta några tag där inne
också.. Zzz.. Så nu har jag inte tid att stå här och såsa mer!

Förresten, skulle inte Blog Awards sändas på tv400 ikväll?
Hittar det inte någonstans i tablån.. vem är den osäkra källan?

 


Postat av: vesna

jag undrar också vart det tagit vägen på tablån. hoppas det sänds. skulle vara kul att se :P

2009-10-17 @ 19:52:43
Postat av: vesna .. igen :)

jäkla tv400. det sänds ju inte förrän nästa lördag :( trååk

2009-10-17 @ 20:04:18
Postat av: Ida

Så pass! Tyckte också det var någon annan som skrev det. Trots "följ oss hela kvällen på tv400." Bah! Nästa helg har jag säkert inte ens tid att titta, då blir det 25-årsfest! Tjoho! : )

2009-10-17 @ 20:12:13
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Vesna

2009-10-18 @ 00:10:30
Postat av: Vesna

Råkade skicka en tom, sry :) tråkigt att man inte fick se det live. Men alla vinnare finns visst publicerade. Läste precis i en annan vesnas blogg.

Grattis födelsedagen. Hoppas du får en fin dag, och att någon vänlig själ ger dig skorna du önskat dig. De är riktigt fina :)

2009-10-18 @ 00:14:02
Postat av: Ida

Tack! Det får jag nog inte, tyvärr, men jaaa de är superfina. Vädret är iaf fint, hoppas kalaset blir bra! Yey! Puss.

2009-10-18 @ 12:14:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0