When I wake up, in my make up...

Tänka sig. Bella gillar Keso också.
Då kanske det löser sig med hennes bantning? Hehehe..



Efter frukost och lite TV är det dags att börja sminka sig, med handduken runt
höften, och sen lite kläder. Tanken är att gå ner till Apoteket innan showträning,
och jag TROR att det har slutat regna! Peppar peppar. Har gjort mitt bästa för att
tänja ut dansskorna igen (de blev lite tighta efter åkturen i tvättmaskinen) genom
att ha på mig dem med blöta varma strumpor i, som tänjer ut skinnet.
Ja, skinnet på skorna alltså! Mitt skinn är bra som det är, tack.
Tack Laura för tipset! Jag minns nog : )
 

 

Postat av: Mia

Oo, det är ett jättebra tips! Skorna blir som gjutna! Både mina jazz och mina balettskor är slickade längs fossingarna! :)

2009-10-22 @ 15:33:04
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Laura

Men börja minnas lite mer saker som jag säger, haha.

Eller kommer det fram då och då, som med pyspunka, det tar ett tag innan däcket är tomt :D

2009-10-26 @ 21:18:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0