Bedtime

Damn! Jag ba "åh, ikväll ska jag lägga mig innan kl 12" bara för jag är så jävla
trött, men nu har tiden dragit ifrån i en jävla fart! Shit pommes, klockan är redan
åtta minuter över tolv! MEN. Eftersom jag vanligtvis somnar någon gång mellan
kl 3 och kl 6 på morgonen, så är åtta minuter över tolv en helt fantastisk tid
att ens vilja gå och lägga sig på. Fan vad bra du är, Ida! Tack, Ida!

Mindre bra:
Efter middagen åt jag upp resten av alla pannkakorna.
Som jag tänkte spara till frukost imorgon.
Jag kan riktigt känna hur allt vetemjöl kleggar igen hela mig,
och jag lovar att jag gick upp tre kilo i pannkaksvikt.


 
Förskottspresent på posten från Ica - prinsesstårta & tårtspade att hämta!
Hurra för mig! : )


Hoppas jag får vakna i ett guldglittrande sovrum imorgon igen!
Solstrålar på paljettkuddarna.. värsta discorummet. ^^

To do tomorrow:
♥ Möte med handläggare på AF 14:00
♥ Möte med psykolog på AF 14:30
♥ Showträning 18:30 - 22:00

 

Postat av: Tant Kim - Bloggdesigner

Fusk jag vill också ha present från ICA.. Jag är också medlem ju. :O

2009-10-01 @ 09:44:22
URL: http://tantkim.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0