Biggest loser?

Men det här är väl ändå inte okej?
Jag har varken ätit frukost, lunch eller middag idag, men har tryckt i mig
både snickerskaka här hemma med Hanna, och jordgubb- & blåbärspaj
med glass på mötet hos Elin nu på kvällen. Och kaffe.
Vad är det för matvanor egentligen? Varför går jag inte ner i vikt, huh?

Kände att jag behövde lite salt nu efter allt socker.
Så till "middag" på denna lämpliga tid - 00:14 - värmer jag en tallrik med
rester från igår; potatisklyftor och Café de Paris-sås.
Kostcirkeln är fulländad.




Postat av: Pappa Heman

We're so proud..! (WERE so proud, såklart!)

2009-09-22 @ 08:27:27
Postat av: Ida

Höhö ^^

2009-09-22 @ 12:09:26
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0