And that's what's for dinner!

Gick upp 10 eftersom jag skulle ner på stan och sätta in sjukpenningen på
banken. Plenty of time! Ville göra det i god tid och sen ha lite "dag" över.
Elin sms:ade och frågade om jag ville följa med till Ikea. Jag tvekade en stund
men sen betämde jag mig för att stanna hemma. Skulle bara gjort av med
pengar som jag inte har, om jag följde med. Och att inte kunna handla när
man egentligen vill det, suger! Bättre att vara hemma. Det tog hundra år för
mig att bli klar för att gå ner till banken. "I god tid" - pfft! Var där halv tre,
de stänger tre. God tid my ass. Hur kan det ta över 4 timmar att komma iväg?
Jodå, heter man Ida Berg så gör det det..

Sen gled jag på stan ett tag och kände mig allmänt ful och obekväm,
sen gick jag hemåt och tog en sväng in på Lidl och köpte lite småsaker.
Ja, käk alltså. Har precis påbörjat middagen - det här ser väl ut att bli bra?


Jag gör en sås på matlagningsgrädde & hummerfond, och i den ska det simma
en massa räkor, sparris, färska champinjoner, tomat & lök, och sen slänger
jag i den ricotta- & spenatfyllda tortellinin som tjejerna lämnade i förrgår!
Hello dinner!


Om jag nu inte "råkar" mata Bellsklingen med alla räkor...



Postat av: S.

Hade låtit gott om jag inte var vegetarian :P

2009-09-28 @ 18:46:42
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Frida

Aw "bellsklingen" det vart fint :)

2009-09-29 @ 06:29:11
URL: http://missjao.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0