Girls night in!

Nu har alla tjejorna precis åkt hem.
Det blev typ fyra och en halv timmes trevligt umgänge!
Det käkades en hel del kaka.. och dracks en hel del kaffe.
Förutom jag då, som bara glömde bort min kopp hela tiden och fick micra kaffet.
Och sen glömde jag det igen. Hur var det med uppmärksamheten egentligen?
Ingrid var med i början men hann ej stanna på fika, hon skulle barnvakta ikväll.


Cia & jag med vår hamburgerlunch på torget - efter Hälsomässan!
inspirerade! Nja..


Mia fick en ny hårfärg! Otippat! Ingrid hjälpte till med färgningen.
Cia, Karin & jag kollar på.


Nå hur går det? Ja rött blev det iallafall! : )


Andra bryggningen kaffe, och äntligen är kakan klar!
Här skrivs det på dejt-servetterna.. Glöm det jag skrev om potentiella
pojkvänner - jag har ju tre rara flickvänner här ju! Det var nåt om rock
och sex och drinkar och 112... yeah yeah, det blir nog bra!

Tack tjejer för att ni kom och umgicks ikväll!
Vi får göra det igen snart, med desto mer vin och vodka. Ha! 
(fikat behöver dock ej uteslutas)



Lånat från Mias kamera:



Lånat från Cias kamera:



 Glada!
 Knäppa!
 Ilskna!
 Håriga!






Postat av: mia

en ny hårfärg, många snickerskakbitar, många koppar kaffe o mycke skratt senare - tack själv för en toppenkväll gumman! hoppas vi inte lämnade allt för mycke disk! bilder kommer, I promise!.. vi ses snart igen! pusspuss!

2009-09-26 @ 22:45:31
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Viktor - en killes fotoblogg

fin blogg :)

2009-09-27 @ 00:58:17
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/
Postat av: Viktor - en killes fotoblogg

jadu, han hade en riktig tur :D

Min katt älskar kattgodis, kan äta hur mycket som helst hehe. Hur gammal är din katt då? :)

2009-09-27 @ 01:24:28
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/
Postat av: Cia

Hihi jag har just också micrat mitt kaffe... Men jag säger inte hur länge det har stått...

2009-09-27 @ 15:51:16
Postat av: vesna

skulle man kunna få receptet till kakan ? :)

2009-09-28 @ 09:06:21
Postat av: Ida

Sure, slänger in receptet i inlägget! : )

2009-09-28 @ 12:53:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: vesna

tackar :)

2009-09-29 @ 16:17:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0