Going to Uppsala

Sitter och väntar på besked om skjuts, för ikväll bär det av till Uppsala!
Nästa fest.. tjoho.. Mår faktiskt ypperligt idag, om man tänker på hur mycket
det egentligen blev igår! Jag brukar alltid tycka att "jag drack väl inte så mycket",
men jag har lärt mig.. av min kropp.. Så efter att ha druckit en flaska vin
hemma hos Bea, plus en cider, plus ett antal drinkar, fick det räcka!
Gick ut på Joar och dansade så svetten lackade, och lyssnade och rockade till ett
grymt coverband från Västerås. Nice! Jag tror sångaren/gitarristen ville ligga
med mig. Jodå. Minst. Askul hade vi iallafall! Träffade på lite gamla polare också.
Sen gick jag hem kl 02:56, jag var sjukt hungrig! Somnade nästan på vägen hem
men mitt mål - pasta & tomatsås - fick mig att fortsätta gå ändå.
Satt framför TV:n och käkade och glodde på nåt tråkigt, minns inte ens vad,
men jag minns att Comedy Central hade slutat sända så klockan var ganska
mycket! Buu! Sen orkade jag t.o.m tvätta bort sminket (det hör ju inte till det
vanliga efter en utekväll
) och sen sov jag som en stock. Länge.
Eller, inte så länge egentligen med tanke på att jag la mig typ kl 5 imorse.

Cia ringde och väckte mig runt halv ett, då gick jag upp.
Ska åka med Carina & Ingrid till henne, väntar bara på besked om NÄR!
Vet inte om jag ska äta innan eller inte.. börjar kurra i magen..
Käkade första tabletten idag med 36 mg Concerta, får se om det händer nåt.
Och typ: INTE sådär ont i magen som jag fick av Lithiumet. Skulle inte
sitta så fint, ikväll.. däremot så hoppas jag på ännu mindre matlust, eftersom
det märkte jag av redan av 18 mg. Hmm, var det bantningspiller eller? Nä.
Men det är ju en ganska trevlig bonus.. ^^

Nä nu ska jag ringa Cia jag.
Är rastlös som ett as.
(ehh, logiskt..?) 
 


 Getting ready for le partey!


Postat av: Carro

Verkar som ni hade en trevlig kväll, roligt :D

2009-09-05 @ 21:41:35
URL: http://textochfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0