Lite kiss, och lite bilder..

Spenderat eftermiddagen & kvällen hos Furin.
Det förekom lek, hyllplansuppsättning i hallen, bokläsning, middag, tv och fika.
Sen körde Herman hem mig vid 23-tiden. Två grader utomhus ikväll! Burr!

Kom hem för att göra den tråkiga upptäckten att Bella lämnat en liten - men
dock verklig - kissfläck på nya ryamattan, och jag blev inte alls förtjust.
Kastade bokstavligen in henne i badrummet och stängde dörren. Gjorde rent
med min "nya" räddare i nöden - Cillit Bang's Power Cleaner Anti-fett!
Den fick bort lukten i soffan där hon fläckade ner förut. Ska låta det torka och
sen får jag nog spraya och skrubba några gånger till.. And I so hate her for
this, men jag hoppas jag kan lita på den här sprayen även på mattan.
Come on! Sluta kissa på saker nu din jävla odåga.



Och jag måste ta henne till veterinär. Men hur?
Vem ska finansiera det? Betalade räkningar imorse. Det fattas 1.840 spänn för
att kunna betala alla. Förhoppningsvis kommer a-kassan på torsdag men det är
hursomhelst bara 1.700 spänn. Så.. inget överflöd här inte...


Hösten är utan tvekan här, träden på min gård har redan klätt av sig..

Promenerar till Elin & Herman & Maja.. vädret var kanon!





Okej, plus några rara bilder från igår kväll när Bella ville käka mina räkor.
Helst UR min mun medan jag åt dem.


I love you, you fucker!

 

Postat av: Cia

Ååå va ni e söta Ida <3 Bella!!!

Smet från barnen, får läsa inlägget sen hihi...;)

2009-09-30 @ 10:04:09
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: mia

meh! nu får Bella ge sig me kissandet..

o din nya matta som du va så rädd om..

jaja, katter alltså.

o pengar.. katter o pengar.. o förkylning..

vi kan klaga på allt du o jag! LET'S!

PÖSS

2009-09-30 @ 14:42:28
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0