Laundry / dinner / horny cat

Klockan börjar sakta men säkert närma sig 20, vilket betyder att jag snart
tvättat klart. Wohoo! Tvätta är verkligen tråkigt. Men diska är nog värst.

Besöket hos Psyk-sköterskan (haha, nej det är inget öknamn) gick bra,
och det kostade ÅTTIO kronor. Överkomligt! Plus att hon hjälpte mig med
den där avin, hon tog den och skulle fixa det. Hon kände nämligen igen
datumet och trodde att det blivit någon miss där och då. Hon skulle se till att
den blev makulerad, sa hon. Hurra! Så nu hoppas jag att jag slipper få en
påminnelse i brevlådan... *phu*

Jag har precis käkat klart min ytterst glamourösa middag - "Things you can
find in the freezer!"
: rotmos, falukorv, frysta ärtor-majs-och-paprika.
Och så en massa ketchup på det. Hanna har sms:at och ringt en massa men
jag hade glömt sätta på ljudet sen jag var på Psyk, d'oh! Hon skrev iaf att
hon ville att jag skulle komma över på kladdkaka efter kl 20, då hon var
klar på föräldramöte. Mmmjo, det kanske man skulle kunna? Egentligen orkar
jag inte göra nånting alls, och jag saknar min cykel!! Blir så mycket enklare
att ta sig någonstans med den.. Lämna in på lagning? Det suger att gå.
Speciellt när man verkligen inte har något annat alternativ.


Bella började löpa idag. Faaaan!
Jag anade det igår och försökte lura i henne ett mosat p-piller i en skinkskiva.
Hon synade min bluff, eller så var hon inte sugen. Skinkan låg kvar, torr, på
tallriken igår kväll. Måh! Så idag mosade jag ner ett i hennes sardiner, och de 
älskar hon ju! Hon har nästan fått i sig allt. Vet inte huruvida det går att stoppa
ett löp såhär när det redan börjat, men jag hoppas det! Tog genast bort nya
vardagrumsmattan (ni vet den där gröna ryamattan Hampen från Ikea), för
jag vill INTE riskera att hon kissar på den! Det hände ju tre gånger på den 
svarta och den har varit obrukbar sedan dess... need to clean it real hard..   
Och tills dess att pillret börjar verka får jag lyssna på hennes skönsång:
"Mjaaaooo mjaaaoooo mjao mjao kurr kurr kurr mjaaaooooowwww!"



 <--- 
trevligheter att få i brevlådan!
 


Postat av: Eve

Har hört att man kan supa bort mensen. Kanske funkar på katter också?

2009-09-08 @ 21:24:29
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: Carro

Makulerad räkning woop woop :D :D :D skitbra ju! Awh.. jag smälter så fort jag ser bella, löp eller inte.. hon är såååååååååååå söt!

2009-09-08 @ 21:52:06
URL: http://textochfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0