Pän-kejx!

Står just nu och gräddar värsta perfekta pannkakorna med lite fiberhavregryn i.
Vem vill komma över på brunch?

Regelbundna måltider.. jovisst.. det började igår med dagens första mål kl 14:30,
sen åt jag kl 01:40 alltså mitt i natten, och nu står jag och lagar dagens första
mål kl 15! Fantastiskt. Men så blir det.. när man går upp sent.. slappar framför
TV:n till Australia's Next Top Model, Alla älskar Raymond & Ellen.. och sen fyller
man i lite papper till Försäkringskassan som man borde gjort för ett par månader
sedan - och detta tog typ ett par timmar.. Och nu kom jag på att det var dags
att få i sig lite mat och började steka pannkakor på de två ägg jag hade i kylen.
Kl 16-20 ska jag tvätta, och däremellan ska jag ta med mig alla pantflaskor
bort till Ica, och handla kattmat.. lite Ida-mat vore inte helt fel.. men många
flaskor är det inte. Dags att bunkra upp nudelförrådet?




Postat av: Carro

Idaaaaaaaaaaa.. jag behöver prata med dig :D får väl haffa dig på msn :D kraaam

2009-09-30 @ 20:19:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0