Swingers

Fjortonhundrafemtiosju besökare på 18 dagar, och så här fattigt med feedback?
Jisses : ) Trodde jag skulle ha minst femton nya potentiella pojkvänner vid detta
laget. Haha! Och efter att "snygg manlig kändisgitarrist" lagt till mig som vän på
Facebook så la Miche & jag upp en plan om att vi kunde byta partners, jag får
"snygg manlig kändisgitarrist" och Miche får "snygg manlig kändisgitarrists' snygga
blonda skånska långa melodifestivalssångerska-flickvän"
? Fair and fyrkant!

Nja.

Alla ska visst äta thaimat idag. Vilket hån!
Elin & familjen skulle äta ute med the Iseby's, och sen ringde Hanna mig och
frågade om jag inte kunde ringa och beställa mat till dem från Krova så de
kunde åka och hämta den. De hade visst inget batteri i mobilerna. Men mig hade
hon tid att ringa i över två minuter, för att fråga? Beställningen tog kanske tjugo
sekunder.. Håhåjaja. Och nu ska alla äta thaimat. Alla utom jaaaaag

Jag får väl äta potatisgratäng för tredje dagen i rad.
Inget fel med maten i sig, men hallå. Repeat, repeat, repeat.
Och sen ska jag diska också. A whole fukkin' lot!
Omorganiserade lite på diskbänken och lade ner alla tallrikar i blöt i diskhon.
Och helt plötsligt ser det ut som om jag redan HAR diskat en massa!
Så dum i huvudet som jag är, så blir jag inte förvånad om jag går på det.
Och känner att jag inte behöver diska "mer".

Gah.



Postat av: S.

Vadå swingers? vad pratar ni om? :O

2009-09-25 @ 20:13:10
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Storasyster Annelie



Du kan inte gissa vad vi åt idag?

s



Kram lillasyster :-)

2009-09-25 @ 22:07:06
Postat av: Ida

*ÅÅÅH jag vill inte höööraaa! ^^ *

2009-09-25 @ 23:25:42
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Cia

IKVÄLL KOMMER JAG TRYCKA I DIG SÅ MYCKET FETT OCH SOCKER ATT DU INTE KOMMER BEHÖVA TÄNKA PÅ MAT TILLS NÄSTA HELG, HÄR SKA BAKAS!!! ;) puss...

2009-09-26 @ 08:14:31
Postat av: Carro

Du har sjukt många besökare på bloggen juh.. :), ah.. diska.. its sucks.. hoppas de gick bra om du väl började ;) kraam

2009-09-26 @ 08:36:30
Postat av: mia

TJOHO!! håller me Cia. ikväll ska de bakas hej vilt! o vi ska bara ha roooooooligt! Thai Mat SLÄNG DIG I VÄGGEN! :D o tack för mmsen, på Bella, sååå söta!! vi ses ikväll gumman! puss puss

2009-09-26 @ 08:46:20
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Herman

På riktigt, den långa, skånska sångerska skulle ju käka Miche levande, han skulle inte ha en chans! :)



För övrigt var Thai-maten igår fantastisk!

2009-09-26 @ 11:09:43
Postat av: Ida

Heman: Hahaha! Det hade varit kul å se ^^

2009-09-26 @ 12:20:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Linna

åå va många folk som läser- me too. men har oftast läst från jobbet o inte direkt vågat kommetnera alla gånger. men jag älskar din söta blogg! puss

2009-09-26 @ 20:29:51
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0