Wedding tomorrow!

Bröllop imorgon! Min showgruppskompis Malin gifter sig med sin Henrik,
i Uppsala. Jag är bjuden på vigsel plus eftersläpp, och ska åka dit med
Ingrid. Där ska vi möta upp Cia, och sen så ska vi hänga med henne de
timmarna som middagen håller på, för att sedan dyka upp och partaja : )
Ser fram emot det, men vet inte vad jag ska ha på mig!
Tre klänningar har iallafall gått till final, de hänger utanpå garderobsdörrarna
och har alldeles nyss blivit provade och dansade, med stövlarna till.
Tror det blir den mörklila eller den svarta... får väl ta med båda två om jag
blir osäker, och byta mellan vigseln och festen. Haha! Som en riktig
Melodifestivalsprogramledare. (Tjo, vilket långt ord!)

Shit vilken fantastisk utsikt jag ger grannarna nu, när jag går omkring i
underkläder och högklackade stövlar. Kanske borde klä på mig lite,
och kanske fundera ut nån middag? Hade planerat att käka tacos eftersom
jag hade köttfärs som jag tinade i kylen, och handlade övriga ingredienser.
Kom hem och upptäckte att köttfärsen hade tinat lite för länge. Typ två tre
dar för länge. Bara att slänga. BOOHOO!! Så nu blir det inga tacos.
Arrghhh! Kanske ska tina en kycklingfilé och hackelihacka, så jag får mina
tacelitacos ändå? Uuuutan guacamole eftersom alla avokadosar var typ
nyfödda. Man SKA inte köpa avokado på en fredag, det är lixom ett faktum.
Eller typ - ett rektum.

Nä nu måste jag klä på mig, annars får jag börja ta betalt.


 

Postat av: Carro

hahahhahaha.. du är så jävla rolig :D



men fan va nice med bröllöp, ha de så jävla kul =) KRAAAAM

2009-09-19 @ 00:22:04
URL: http://textochfoto.blogg.se/
Postat av: Frida

Oh bröllop! have fun! :D

2009-09-19 @ 13:55:10
URL: http://missjao.blogspot.com
Postat av: Madde

Åh, bröllop, vad kul! Och i U-a av alla ställen, vilken kyrka? Bodde i U-a fram till slutet av våren!



Jag la precis upp bilder på de berlocker jag har på mitt Sabo-armband. Jättedåliga bilder dock, men jag har inte fotat mitt egna själv än. Får ta och göra det.



Jag var i Thailand ett par veckor i feb/mars. Heelt underbart, hoppas du får komma iväg dit någon gång! Maten är fantastisk, ja, men atmosfären... Den är oslagbar! Åker snart tillbaka. =)

2009-09-20 @ 01:02:30
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Madde

Nepp, det är jag inte, utan det finns en annan historia bakom den. :p Kan tyvärr inte skriva ut den riktigt än, men jag kommer att göra det, förhoppningsvis inom snar framtid. =)

2009-09-20 @ 23:37:31
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0