Whatever I want..

Mat i magen - check!
Det var asgott. Med löv.
Katten fick lite räkor hon med, då blev hon väldigt uppspelt
och kände sig nog mer älskad än hon gjort på länge.
Tills de tog slut. Då jamade hon lidelsefullt tills jag
gick in och pussade på henne.
Faktum är att jag älskar henne lika mycket hela tiden.
Räkor or not. Det hoppas jag hon vet.

Ämnesbyte:
Jag är ledsen. Vet inte om jag har någon specifik anledning till varför,
eller om det är allt det där jag listade upp tidigare idag. 
Eller bara en ihållande meningslös känsla.
En gråta-utan-anledning-känsla. 
Meh, klart det finns anledningar, massor! Va fan! 
Jag som försökte med mitt "positiva tänkande" och t.o.m lixom
simulerade en miljonvinst i huvudet och köpte 8 jävla trisslotter!
Hallå, fatta vad positiv jag var! Jag kanske borde köpa fler...
Nej just det, jag har inte råd. Jag har inte råd att bli miljonär.

Tänk om jag skulle gå och förolyckas på något sätt,
och så har inte Miche pratat med mig på flera dar, och det sista han
sa till mig var att jag skulle "växa upp"? Vilken grej. Undrar om jag
skulle skratta från mitt rockstar-moln? Åt själva ironin alltså.
Innerst inne skulle jag nog gråta... 

Men åh, varför blir det värsta långa inlägget igen?
Jag skulle ju bara skriva lite kort. Att jag lixom var ledsen.
Ibland måste man skriva sånt.
Och i min jävla blogg skriver jag vad fan jag vill.

Just nu vill jag skriva kuk.
KUK! 



  


Postat av: Eve

Man behöver inte ha en anledning till att vara ledsen jämt. Tycker jag. Ibland så är det skönt att bara släppa ut det.

2009-09-16 @ 01:05:47
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: S.

Du får vara ledsen, det förstår jag att du är.

2009-09-16 @ 10:41:56
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0